طرح امنیتی و خدماتی برای برگزاری مراسم شهادت امام حسن عسکری(ع) در عراق


طرح امنیتی و خدماتی برای برگزاری مراسم شهادت امام حسن عسکری(ع) در عراق

فرماندهی عملیات سامرا از تدوین دو طرح امنیتی و خدماتی برای استقبال از زائران عتبات مقدس به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خبرگزاری عراق، فرماندهی عملیات سامرا امروز(دوشنبه 11 مهر 1401) اعلام کرد: طرح های امنیتی و خدماتی در راستای آمادگی برای استقبال از زائران عتبات مقدس در ایام شهادت امام حسن عسکری(ع) تدوین شده است.

سرلشکر«علی مثجل المالکی» فرمانده عملیات سامراء، گفت: فرماندهی عملیات سامراء اقدامات متعددی برای استقبال از میلیون ها زائر برای زیارت حرمین امامین عسکریین(ع) و سید محمد(ع) و زیارتگاه ابراهیم بن مالک اشتر(رضی الله عنه) اتخاذ کردند.

المالکی افزود: دستور عملیات ویژه به همین مناسبت صادر شد. این دو طرح مهم شامل تامین حفاظت لازم از زائران در طول مسیر جاده در محدوده مسئولیت توسط نیروهای امنیتی و تداوم پیش عملیاتی، تفتیش در مرزهای جداکننده با همسایگان برای تعیین تحرک و فعالیت های گروه های تروریستی و جلوگیری از اجرای عملیات تروریستی برای هدف قراردادن جان شهروندان و زائران است.

وی ادامه داد: طرح دوم شامل ارایه خدماتی است که دولت محلی استان صلاح الدین و دولت های محلی مناطق درچارچوب مسئولیت مشارکت دارد تا بهترین خدمات به زائران از طریق موکب های حسینی مجوزدار فراهم شود و غذا و آب و سایر ملزومات ارایه شود. علاوه براین، خدمات پزشکی و بهداشتی از طریق هماهنگی با بهداشت صلاح الدین و بیمارستان سامرا، مراکز پزشکی ویژه در فرماندهی عملیات که در طول مسیر زائران مستقر خواهند شد، ارایه می شود.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...