موساد: احتمالاً حزب الله به مواضع ما حمله خواهد کرد


موساد: احتمالاً حزب الله به مواضع ما حمله خواهد کرد

رئیس سازمان تروریستی موساد از احتمال حمله حزب الله لبنان به مواضع رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه خبر داد.

دیوید بارنیا، رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) اعلام کرد پس از عدم حصول توافق درباره تعیین مرزبندی های دریایی در دریای مدیترانه میان تل آویو و بیروت، این خطر وجود دارد که حزب الله لبنان به مواضع اسراییل حمله کند.

سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان پیش تر در سخنرانی خود متعهد شده بود در صورتی که مذاکرات میان دو طرف به نتیجه نرسد، حزب الله به هیچ عنوان به تل آویو اجازه استخراج منابع گازی را از میادین دریایی مورد مناقشه نخواهد داد.

رئیس موساد می گوید با توجه به شکست مذاکرات، این احتمال وجود دارد که حزب الله ولو به صورت نمادین اقدام به حمله به مواضع ما در دریای مدیترانه بکند.

پیش تر نیز بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از احتمال جنگ میان این رژیم و حزب الله به دلیل مناقشات در مرزهای دریایی خبر داده بود.

گفتنی است پس از دو سال مذاکراه میان مقامات لبنانی و صهیونیست درباره تعیین مرزهای دریایی در دریای مدیترانه، رژیم صهیونیستی با زیاده خواهی های خود باعث به بن بست کشیده شدن مذاکرات شد. آمریکا که یکی از حامیان رژیم کودک کش صهیونیستی است نقش میانجیگر را در این مذاکرات برعهده داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی