اذعان رسانه‌های صهیونیستی به بی اساس بودن سخنان بنی گانتس


اذعان رسانه‌های صهیونیستی به بی اساس بودن سخنان بنی گانتس

رسانه‌های رژیم صهیونیستی سخنان وزیر جنگ این رژیم را درباره آماده باش ارتش، فریب شرم آور توصیف کردند.

رسانه‌های اسرائیلی تاکید کردند سخنان بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم درباره اعلام آماده باش ارتش، فریب شرم آوری است که تناسبی با جایگاه رسمی گانتس ندارد و هیچ تغییری در اوضاع امنیتی شمال ایجاد نشده است.

به گزارش المیادین، الون بن دیوید تحلیلگر کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل در این باره گفت: از زمان اعلام سخنان بنی گانتس، مردم از من سوال می‌کنند آیا ما در آستانه جنگ قرار داریم؟ نباید چنین نگاهی به این سخنان داشته باشیم. این اقدام، گامی در چارچوب مذاکرات با لبنانی هاست. هیچ تغییری در اوضاع امنیتی در شمال ایجاد نشده است. ما سه ماه است که در آنجا در آماده باش هستیم و در آماده باش باقی خواهیم ماند.

رفیف دروکر تحلیلگر کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل نیز در این باره گفت: این سخنان فریبی برای راضی کردن ماست تا امضای توافقنامه را بپذیریم. می‌خواهند به ما بگویند که ممکن است در آنجا چه چیزی رخ دهد و ما را به پناهگاه بفرستند. روشن است که این آماده باش برای سربازان نیست. اگر گانتس می‌خواهد سطح آماده باش را افزایش دهد، این کار را با اعلام در رسانه‌ها انجام نمی‌داد. آنچه بنیامین نتانیاهو انجام داد، آسیب زیادی به قدرت لاپید در دستیابی به توافق زد. اما اقدام گانتس هم فریب شرم آوری است که تناسبی با رفتار او ندارد.

پیش تر بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از احتمال جنگ میان این رژیم و حزب الله به دلیل مناقشات در مرزهای دریایی و آماده باش ارتش خبر داده بود.

دیوید بارنیا، رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) نیز اعلام کرد پس از عدم حصول توافق درباره تعیین مرزبندی های دریایی در دریای مدیترانه میان تل آویو و بیروت، این خطر وجود دارد که حزب الله لبنان به مواضع این رژیم حمله کند.

گفتنی است پس از دو سال مذاکراه میان مقامات لبنانی و صهیونیستی درباره تعیین مرزهای دریایی در دریای مدیترانه، رژیم صهیونیستی با زیاده خواهی های خود باعث به بن بست کشیده شدن مذاکرات شد. آمریکا که یکی از حامیان رژیم کودک کش صهیونیستی است نقش میانجیگر را در این مذاکرات بر عهده داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان