حرکات مذبوحانه دشمن در حوادث اخیر به دلیل ناامیدی است/ لزوم پیوند امت با ولایت


حرکات مذبوحانه دشمن در حوادث اخیر به دلیل ناامیدی است/ لزوم پیوند امت با ولایت

حجت الاسلام رحیم آبادی با تأکید بر اینکه حرکات مذبوحانه دشمن در حوادث اخیر به دلیل استیصال و ناامیدی است، گفت: سرعت پیشرفت و قدرت همه جانبه نظام اسلامی برای دشمن بسیار سخت و غیرقابل تحمل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی ظهر امروز (۱۵ مهر) در خطبه های نماز جمعه بیرجند با تبریک سالروز آغاز امامت و ولایت امام مهدی(عج)، اظهار کرد: مهمترین پیام و مناسبت عمر ما این روزهاست و این مناسبت الهی جای خشنودی دارد از این باب که دنیا هیچ وقت از حجت خدا خالی نمی شود اما پیام مهم این است که پیوند امام و امت ما را به هدف متعالی واصل می کند.

پیوند امام و امت حاکمیت الهی امام زمان(عج) را رقم می‌زند

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه پیوند امام و امت حاکمیت الهی امام زمان(عج) را رقم می‌‌زند، افزود: یکهزار و ۱۸۴ سال از امامت این امام معصوم می گذرد اما هنوز حاکمیت جامع و جهانی اسلام ناب رقم نخورده است اما با انقلاب اسلامی در ایران، ملت بصیر ما که وعده آمدن آنان را پیامبر(ص) دادند این بیعت را در مسیر خودش قرار می دهند.

وی ادامه داد: بیعت با امام زمان(عج) از مسیر بیعت با نایب ایشان حضرت امام راحل و نائب زمان رهبر معظم انقلاب می گذرد و اگر عیار این بیعت روز افزون باشد برکات بسیاری نصیب ما خواهد شد.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه اولین برکت قطعی رضایت خداوند است، تصریح کرد: آرامش قلبی و درونی، گشایش و پیروزی نزدیک، گشایش اقتصادی، شکست و یأس دشمنان و وفور نعمت ها از دیگر برکات پیوند با ولایت است.

حرکات مذبوحانه دشمن ناشی استیصال است

امام جمعه موقت با بیان اینکه حرکات مذبوحانه از سر استیصالی که این روزها در کشور ما رقم خورد به دلیل ناامیدی دشمن از ایجاد حرکت مبنای به نفع خودشان است، افزود: امروز ایران اسلامی الگوی آزادیخواهان جهان است و این از برکات پیوند با ولایت می باشد.

وی با بیان اینکه پیام بیعت با ولایت امام زمان(عج) پیام فراموش شده غدیر بود و هست، گفت: دشمنان وقتی پیوند شما با ولی فقیه را ببینند مأیوس می شوند و اگر در برخی زمینه ها حرکات مذبوحانه ای انجام می دهند بخاطر این است که آنجا هنوز عناصری وجود ندارند که عیار ولایتمداری و پیوندشان با ولی زمان عمیق باشد.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: بزرگترین مانع برای حاکمیت الهی، کسانی هستند که می دانند اگر این امر مهم محقق شود جایی برای منافع نامشروع آنان نخواهد بود و کار به جایی رسید که ائمه معصوم را مظلوم و منافقانه زندانی و به شهادت رساندند.

سوءاستفاده دشمن از جهل مردم

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه وجه مشترک همه ظلم و گزینه های دشمن استفاده از جهل مردم است، تصریح کرد: دشمنان با نقابی هایی ورود می کنند که به راحتی مردم چهره واقعی آنان را نشناسند تا اینچنین بشریت را عقب نگه دارند.

وی با تأکید بر ضرورت شناخت جریان نفاق و نفوذ، گفت: برای این جریان اقامه نماز مهم نیست بلکه می خواهند مسلمانان و حاکمان اسلامی اقتدار حاکمیتی نداشته باشد لذا اگر شد ما را به عبادت های سکولار مشغول می کنند که در اینجا نقش آفرینی مردم و نقش خواص بسیار ضرورت دارد و وظیفه همه ماست که با بصیرت و هدایت های الهی ولی فقیه از این وقایع عبور کنیم.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به موقع مرهم را بر زخم های آخرالزمانی و فتنه ها می گذارند، افزود: امروز جریان بسیار سبک و کم‌ارزش که تفکرات و اعمال آنان بسیار منزجرکننده بود و اموال عمومی، مسجد و قرآن و پرچم را آتش زدند و حجاب را از سر بانوان محجبه کشیدند به صهیونیست و امریکا برمی گردد.

دشمن به رخنه های فرهنگی امید بسته است

وی با بیان اینکه سرعت پیشرفت و قدرت همه جانبه نظام اسلامی برای دشمن بسیار سخت و غیرقابل تحمل است، عنوان کرد: این جریان های در حال احتضار به بعضی از رخنه های فرهنگی امید بسته است که ملت هوشیار ایران با توجه به فرامین رهبری کاری خواهند کردند که این آیات قرآن خطاب به دشمنان اسلام محقق شود که عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه نقشه خواص واسطه بین ولی امر و امت هستند، تأکید کرد: امروز معلمان، اساتید دانشگاه، روحانیت و همه نهادها باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را به آحاد جامعه برسانند و تبیین کنند.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه سکوت خواص در این مقطع حساس در مقابل جریانی که روشن شده است خودش ملاکی در شناخت حق و باطل است، افزود: از برخی افرادی که در عرصه آخرالزمانی مبتلا به کم حجابی شدند خواهش داریم حفظ شأن خود را داشته باشند و از اینکه دشمن آنان را به عنوان سیاهی لشکر خودش حساب کند با رعایت این پدیده نورانی تقوا در عرصه عفاف و حجاب بیش از پیش دشمن را محکوم کنند و آن عقاید نورانی خود را در این خصوص به عمل صالح حجاب تبدیل کنند.

موفقیت نظام اسلامی موهون وحدت حاکم بر کشور است

وی با تبریک هفته فراجا و تقدیر از زحمات آنان برای ایجاد امنیت در کشور، در ادامه به هفته وحدت اشاره کرد و گفت: جریانی که امروز این اذیت ها را برای ملت ایران به وجود آورد با آن جریان های فرعونی همه یک کاسه هستند و موفقیت نظام اسلامی تا امروز این بوده که رهبران الهی و ملت ما و اقلیت های مذهبی اسلامی معتقد به وحدت بودند و به عنوان نمونه از بین شهدای عزیز حدود ۱۱ هزار شهید اهل سنت از آغاز انقلاب تقدیم این نظام اسلامی شده است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به روز جهانی کودک، متذکر شد: یکی از طعمه های بسیار خطرناک که توسط جریان نفاق برای آنان برنامه ریزی می شود کودکان هستند که در این راستا والدین مسئولیت بسیار سنگینی دارند که فطرت کودکان خود را با اسلام عزیز و حرکت انقلابی ملت ما همراه کنند.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی در پایان با گرامیداشت سالروز شهادت سردار همدانی اظهار امیدواری کرد خداوند همه ما را پاسدار انقلاب اسلامی قرار دهد.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟