فیلم بدشانس ترین عروس و داماد ! / لحظه بدشانسی شان را ببینید


فیلم بدشانس ترین عروس و داماد ! / لحظه بدشانسی شان را ببینید

عروس و داماد که قصد سورپرایز مهمانان خود را داشتند پس از آنکه با سکوی متحرک وارد محل جشن عروسی شدند به پایین سقوط کردند.

بدون شک روز عروسی به عنوان یکی از بهترین روز های زندگی هر جوانی به شمار می رود و به همین دلیل افراد با ثبت تصاویر مربوط به این روز خاص تلاش می کنند تا خاطرات آن را برای همیشه برای خود زنده نگه دارند. اما برای یک زوج جوان هندوستانی که قصد تهیه تصاویر عروسی خود را داشتند همه چیز آنطور که برنامه ریزی کرده بودند پیش نرفت.

در این اتفاق غیرمنتظره در حالی که این عروس و داماد با نشستن روی یک سکوی متحرک قصد غافلگیر کردن مهمانان را داشتند با سقوط به پایین دچار حادثه شدند. ویدئویی که از این جشن عروسی تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می کشد. در ابتدای این ویدئو این عروس و داماد در حالی که روی یک سکوی متحرک و در ارتفاع حدود ۳ متری از زمین نشسته اند وارد محل برپایی جشن عروسی می شوند. در حالی که مهمانان مات و مبهوت این صحنه و سورپرایز جالب عروس و داماد شده اند، اما ناگهان هر دو نفر آن ها با از دست دادن تعادل خود به زمین سقوط می کنند.

این ویدئو نشان می دهد مهمانان حاضر در جشن عروسی با دیدن این صحنه به کمک عروس و داماد می شتابند تا از زخمی نشدن آن ها مطمئن شوند. این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. در ادامه می توانید این ویدئو را تماشا کنید.

منبع: منیبان


حجم ویدیو: 1.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی