نفاق ابزار قدرتمند دشمن برای نابودی نظام اسلامی / دشمنان تجزیه ایران را می خواهد


نفاق ابزار قدرتمند دشمن برای نابودی نظام اسلامی / دشمنان تجزیه ایران را می خواهد

خطیب جمعه گچساران گفت: امروز به نوعی دشمن از برون با حکام مرتجع منطقه نشسته اند و بحث تجزیه ایران را مطرح کرده اند و متاسفانه عده ای در درون کشور هم با اینها همکاسه اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، «سید امین الله حجازی»، ظهر امروز جمعه (۱۵ مهر) در خطبه های نماز عبادی سیاسی، این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی مثل همیشه دوران برای این ملت الهی اسباب زحمت ایجاد کرده اند،اگر چه این توطئه های دشمن هم محکوم به شکست است و مردم ایران هم سربلند و با عزت خواهند بود.
امام جمعه گچساران افزود: مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری نکاتی فرمودند که ایجاد اغتشاش و ناامنی هیا اخیر برای مردم و نیز توهین به مقدسات یک مسئله عادی نبود و فرمودند که حساب شده بود و از قبل دشمن طراحی کرد که بنا داشت اقدامات بیشتر نیز صورت دهد که با عنایت امام زمان(عج) و بصیرت ملت ایران اسلامی توطئه های آنان نیز نقش برآب شد.

وی افزود: رهبری باز هم فرمودند که بحث بر سر حجاب و بدحجاب نیست، بلکه علت این موضوعات کینه و دشمنی آنها با نظام اسلامی است و دشمن می بییند ایران اسلامی قوی شده پس نمی توانند این عزت و سربلندی ایران مقتدر را ببیند.

حجازی تصریح کرد: وقتی نقشه های شوم دشمن برملا می شود ،وقتی می بییند که مچ اختلاس گران گرفته می شود،وقتی می بیند ایران اسلامی در حال توسعه و پیشرفت است طبیعتا دشمن هم بر نمی تابد که حضرت آقا فرمودند که مشکل آنها این است که ایران مستقل با عزت و مقتدر را نمی توانند ببینند.

خطیب جمعه گچساران گفت:مشکلات گرانی ،بیکاری و مسکن و ... درکشورمان وجود دارد اما دولت شبانه روز در تلاش است که مشکلات را مرتفع کند، کارخانجات بسیاری در این کشور تعطیل بودند که با همت مسئولین کشور در حال احیاء هستند که می تواند بخش بزرگی از تولیدات را رقم بزنند که به تیع نیز بحث بیکاری و گرانی هم مرتفع می شود.

وی افزود: رهبری هم فرمودند: در حادثه اخیر (فوت مهسا امینی) ما هم دلمان سوخت اما برخی افراد ناپخته و نسنجیده به نوعی بیانه هایی دادند، پس الان هم مطلع هستند که کار دشمن است. بنابراین روشنگری کنند و امیداوریم که این گونه افراد از خواب غفلت هم بیدار شوند و قرص و قوی و محکم مقابل فتنه دشمن بایستند.

امام جمعه گچساران ادامه داد: اما خطر بزرگی که همیشه عالم، اسلام و مسلمانان را تهدید می کرد خطر نفاق بود و آیات زیادی در این خصوص وجود دارد، مردم و مومنین باید مواظب نفاق باشند و مومنین باید متحد و همدل دشمن را بشناسند و به موقع هم مقابله کنند.

حجازی تصریح کرد: در صدر اسلام یهود و معاویه همکاسه بودند و این اوج نفاق در دوران امام علی علیه السلام بود و معاویه ضمن اینکه از بیت المال غارت می کرد سرمایه بسیاری زیادی از بت فروشی نیز کسب کرده بود این موارد زیاد بود.امروز هم دشمن بیکار ننشسته است و بدنبال نفاق است و مومن باید با گذشته اسلام وآیات قرآن آشنا شود و امروز هم تطبیق دهد.

خطیب جمعه گچساران گفت: امروز به نوعی دشمن از برون با برخی حکام کشورهای مرتجع منطقه نشسته اند و بحث تجزیه ایران را مطرح کرده اند، متاسفانه عده ای در درون هم با اینها همکاسه اند و تلاش می کند بحث قومیت ها را مطرح می کنند؛ خطری که دشمن به خیال خام خودشان برای ایران ایجاد می کنند که کور خوانده اند.

وی افزود: اخیرا نیز سپاه پاسداران نوکران حلقه به گوش استکبار (کومله) را در مناطق غربی به درک واصل کردند، نیروی انتظامی مخلص و شبانه روز پای کار است و دشمنان تلاش دارد این نیرو را تضعیف کند.

امام جمعه گچساران ادامه داد: خواهش دارم که بروید این آیات نفاق و تفسیرها را مطالعه کنید،چرا که دشمن از همین نقطه ورود کرده است و لازم است که حواس ها جمع و نسل جوان آگاه و خطرات را ببینیم و تصمیم به موقع بگیریم و شبانه روز بیشتر با اخبار حقیقی و واقعی آشنا شویم و حواس مان نیز به شایعه سازی ها و شایعه پراکنی ها باشد.

حجازی اذعان کرد: هفته نیروی مقتدر انتظامی است و این هفته را به فرزندان ملت و مدافعان امنیت ایران اسلامی تبریک و تحنیت عرض می کنم و موفقیت آنها را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .دشمن بدانند که این ملت فرزندانش را عزیز می دارد و نیروی انتظامی در چشم مردم عزیز و محترم است و دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: 12 ربیع الاول تا 17 ربیع الاول به نام هفته وحدت نامگذاری شده است که به همه مسلمین در سراسر عالم تبریک می گویم و باز هم توصیه می کنم که همه مسلمین خطرات نفاق را ببینند و دست اتحاد در سایه قرآن بدهند تا همیشه دشمن ناکام و ناامید باشند.

پایان پیام/630

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا