دشمنان از ایران قوی هراس دارند/ شبکه ملی اطلاعات ایجاد شود


دشمنان از ایران قوی هراس دارند/ شبکه ملی اطلاعات ایجاد شود

اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دشمنان از ایران قوی هراس دارند و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال تجزیه کشور بودند و این برای ما تازگی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی‌فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اظهار کرد: جبهه مقاومت و در رأس آن محور مقاومت در منطقه با بانیان و افرادی که در کشور ما ماجراسازی کردند، تسویه حساب خواهد کرد.

امام جمعه اهواز تاکید کرد: انسان محیط خانواده را محل ریاضت خود قرار دهد، به این معنی که پا روی نفس خود بگذارد و حق خانواده خود را رعایت کند. انسان در هر مرتبه و جایگاهی باید خشم خود را فرو برد و حق دیگران را زیر پا نگذارد. داستان سعد بن معاذ در این زمینه درس‌آموز است.

وی افزود: هر کجا که هستیم نسبت به فرد زیر دست خود مسئول هستیم و باید مراقب باشیم. کارکرد خانواده تربیت افراد صالح است. وقتی پدران و مادران و فرهنگ سازان خانواده از این امر غفلت می‌کنند، اتفاقاتی مانند آنچه اخیراً رخ داد، صورت می‌گیرد.

امام جمعه اهواز یادآور شد: به دلیل کرونا و تعطیلی دو ساله آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، نوجوانان ما به طور مداوم در فضای مجازی به سر بردند و دشمن در این فضا، اخلاق و ایمان جوانان ما را می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش به اندازه کافی به تکالیف خود عمل نکردند و رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها هم در این زمینه نقش دارند.

حجت الاسلام موسوی فرد افزود: وقتی پزشکی خطا می‌کند، این خطا را به همه پزشکان تعمیم نمی‌دهند و در حوادث اخیر نیز نمی‌توان به دلیل یک احتمال همه را با یک چوب برانیم. اگر امروز احساس امنیت می‌شود و مرزهای اسلامی در امنیت کامل به سر می‌برند، دلیل عمده آن تلاش شبانه روزی فراجا است.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: آن‌ها نمی‌توانند امنیت را در کشور ببینند، از این رو با کسانی که امنیت کشور را ایجاد می‌کنند، دشمنی می‌ورزند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه چنانکه رهبر انقلاب فرمودند «دشمن نه تنها با جمهوری اسلامی بلکه با ایران قوی نیت دشمنی دارد» گفت: دشمنان از ایران قوی هراسناک هستند. آنها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال تجزیه کشور بودند و این برای ما تازگی ندارد.

ضرورت ایجاد شبکه ملی اطلاعات

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: دشمنان به زور فضاهای رسانه‌ای و مجازی چند هزار جوان فریب خورده را به خیابان می‌آوردند و می‌خواهند این چند هزار نفر را به جای هشتاد و پنج میلیون بنشانند تا ایران ضعیف را به جای ایران قوی قرار دهند.

وی با اشاره به دلایلی دشمنی با ایران گفت: دشمنان اخیراً شایعاتی درباره مقام معظم رهبری درست کرده و خودشان هم باورشان شده بود. این‌ها پیشرفت کشور را می‌بینند و خودشان می‌گویند ایران توانسته به چین و روسیه جرأت نقش آفرینی در معادلات منطقه را بدهد. ایران مقاوم نگذاشت سرنوشت لیبی در کشورهای لبنان، سوریه، عراق و یمن تکرار شود.

امام جمعه اهواز بیان کرد: امروز به نقطه‌ای رسیدیم که صادر کننده پهبادهای فوق مدرن شدیم. ایران صاحب اقتدار نشان داد که بدون بستن با کدخدا می‌تواند تحریم‌ها را به تدریج از پیش پا بردارد و به سمت رونق اقتصادی برود.

وی با بیان اینکه ایران بارها توانسته بحران‌ها را به فرصت تبدیل کند، افزود: شرط اول در تبدیل بحران به فرصت، کنار گذاشتن پرده‌های تردید و تحّیر و انفعال و تلاش حداکثری برای جهاد تبیین است.

حجت الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به تجمع بانوان فاطمی در حمایت از حجاب در اهواز گفت: بسیاری از افراد پوشش کامل ندارند اما دل در گرو اسلام و انقلاب اسلامی دارند. وظیفه ما نسبت به این افراد تبیین هنرمندانه است.

امام جمعه اهواز گفت: درباره تروریست‌ها و اشرار تجزیه طلب که عمله استکبار هستند و سلبریتی‌های جاده صاف‌کن در داخل، نباید اجازه داد این جماعت وطن فروش با گروگان گرفتن نام مردم ایران اسلامی جنایت و خیانت‌های پی در پی مرتکب شوند.

وی تاکید کرد: باید بدون فوت وقت، نسبت به ایجاد شبکه ملی اطلاعات که از مطالبات رهبر انقلاب است با مدیریت جهادی با ظرافت و دقت و سنجش همه ابعاد عمل کرد و به جای شبکه عاریتی دشمن قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش