20 کیلومتر از جاده احمدفدالله دزفول آسفالت می‌شود


20 کیلومتر از جاده احمدفدالله دزفول آسفالت می‌شود

دزفول- فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، سخت گذر بودن جاده در احمدفدالله دزفول را یکی از مهم‌ترین مشکلات ساکنان اعلام کرد و گفت: در روزهای آینده ۲۰ کیلومتر از این مسیر آسفالت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور ظهر امروز جمعه ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی قرارگاه محرومیت زدایی در منطقه محروم احمدفدالله دزفول اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که مردم منطقه احمدفدالله مطرح می‌کنند، سخت گذر بودن جاده این منطقه به ویژه هنگام عبور از ارتفاع سالند است.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان افزود: برای حل این مشکل، اقدامات زیرساختی جاده انجام و در روزهای آینده ۲۰ کیلومتر از این مسیر آسفالت خواهد شد.

وی از تکمیل پل این منطقه تا یک ماه آینده خبر داد و بیان کرد: ساخت خانه بهداشت یکی دیگر از پروژه‌های عمرانی این منطقه است که عملیات اجرایی آن آغاز شد؛ همچنین ساخت مدرسه شبانه روزی با مشارکت یک خانواده خیر در این منطقه انجام می‌شود.

سردار شاهوار پور با اعلام اینکه اهالی منطقه مشقت زیادی را برای تأمین آب متحمل می‌شوند که حل مشکل به گروه‌های جهادی ابلاغ شده است، تصریح کرد: مقرر شده تا گروه‌های امدادی برای ارائه خدمات پزشکی به صورت متناوب در ایام نیمه دوم سال به احمدفدالله دزفول اعزام شوند.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان عنوان کرد: واکسیناسیون دام‌ها یکی دیگر از مسائلی که برای مردم منطقه اهمیت بسیاری دارد که بناست قرارگاه جهادی سپاه همانند سال‌های گذشته این اقدام را انجام دهند.

وی یادآور شد: در سفر رئیس جمهور و معاونان ایشان به احمدفدالله دزفول، تکمیل جاده این منطقه تا انتها که بیش از ۵۰ کیلومتر است در دستور کار قرار گرفت تا با تخصیص و تزریق بودجه در یکی دو سال آینده مشکل حل شود.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: خط برق به احمدفدالله رسیده اما به دلیل دوری برخی نقاط آن از خط اصلی نیاز به پنل خورشیدی وجود دارد که گروه‌های جهادی سپاه آماده انجام این اقدام هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !