مردم توطئه دشمن را خنثی کردند/فرهنگ سازی موثری در جامعه انجام شود


مردم توطئه دشمن را خنثی کردند/فرهنگ سازی موثری در جامعه انجام شود

ماهشهر- امام جمعه موقت ماهشهر گفت: آشوب و اغتشاشی که در کشور رخ داده صرفاً به دلیل فوت «مهسا امینی» نیست اما مردم ایران مثل سال‌های گذشته توطئه دشمنان را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید نزار پورموسوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران با اشاره به حوادث اخیر در کشور تاکید کرد: مشخص شده که آشوب و اغتشاشی که در کشور به راه افتاد، فقط به دلیل فوت مهسا امینی نبود اما مردم ایران مثل سال‌های گذشته توطئه دشمنان را خنثی کردند.

وی ضمن گرامیداشت هفته نیروی‌انتظامی افزود: اگر در کشورهای دیگر، چنین همجه‌های حقیقی، مجازی و مسائل امنیتی پیچیده به راه می‌افتاد، آن کشور دوام نمی‌آورد و در این ماجرا نیروهای انتظامی مظلوم واقع شدند.

پورموسوی به فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: هفته وحدت همچون خاری در چشم بزدلان، کوردلان و خبیثان غربی است که چشم دیدن اتحاد شیعه و سنی را ندارند اما با یاری خدا اتحاد خوبی بین شیعه و سنی برقرار است.

امام جمعه موقت ماهشهر تاکید کرد: شیعه و سنی با وجود اختلاف در برخی از جزئیات و فروع دین اما همه مسلمان و با هم برادر هستند.

وی، پیامبر اکرم (ص) را پیامبر رحمت و مودت و اسوه برای مردم جهان اعلام کرد و افزود: در کشورهایی که الگوی آن‌ها حضرت محمد (ص) است، همه مردم نسبت به یکدیگر مسئولیت دارند و به هم کمک می‌کنند در صورتی که در کشورهای غربی که به اسلام ملتزم نیستند، شرایط اینگونه نیست.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده معاندان یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما و سایر ارگان‌ها باید در فضای مجازی و حقیقی الگوها و اسوه‌های دین اسلام و کشور را به جامعه معرفی کرده و به صورت مؤثر در فضای جامعه اقدام به فرهنگ‌سازی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش