برخوردبا حرمت‌شکنان خواسته مردم است/پیگیری پرونده عاملان اغتشاشات


برخوردبا حرمت‌شکنان خواسته مردم است/پیگیری پرونده عاملان اغتشاشات

اراک- نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک با بیان اینکه برخورد با حرمت‌شکنان خواسته مردم است، خواستار پیگیری پرونده عاملان اصلی اغتشاشات شد.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر اراک با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی و قدردانی از ایثار و ازخودگذشتگی پرسنل فراجا حفظ امنیت کشور و دفاع از مصالح عمومی را از وظایف اصلی پلیس دانست.

وی گریزی به حوادث و اغتشاشات اخیر زد و گفت: اینکه فوت ناگهانی بانویی در گوشه‌ای از شهر تهران بهانه شورش خیابانی عده‌ای دست‌نشانده که فریب دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را خورده‌اند می‌شود، اموال عمومی، جان، مال تهدید می‌شود و مقدسات دینی کشورمان مورد اهانت قرار می‌گیرد، نیروی نظامی و انتظامی کشورمان به بهانه‌های واهی مورد تبلیغات سوء عده‌ای معاند قرار می‌گیرد نشان از دسیسه بیگانگان دارد.

امام‌جمعه اراک افزود: حرکت در مسیر قانون از سوی پلیس و برخورد قاطعانه با حرمت‌شکنان و عده‌ای که اموال عمومی را تخریب می‌کنند خواست مردم است.

وی ضمن تقدیر از صبر و مجاهدت سربازان وطن که در هفته‌های گذشته ایثارگرانه مقابل اغتشاش‌گران ایستادند از دستگاه قضایی خواستار پیگیری پرونده‌های عاملان اصلی شورش‌های اخیر و پاسخگویی آنان شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم دانش‌آموختگی نیروهای مسلح هم اشاره و رهنمودهای رهبری را چراغ راه هدایت و فصل الخطاب عنوان کرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی رمز وحدت و یکپارچگی ملت ایران را در گرو پشتیانی از ولایت‌فقیه و عمل به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت بصیر ایران تحت تأثیر حوادث اخیر و دسیسه‌های دشمن قرار نخواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول