وعده آزادی دانشجویان تا 3 روز آینده


وعده آزادی دانشجویان تا 3 روز آینده

معاون دانشجویی دانشگاه تهران به تشریح آخرین نتایج پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشت‌شده این دانشگاه در ناآرامی‌های اخیر پرداخت.

«علیرضا وجهی» معاون دانشجویی دانشگاه تهران در پاسخ به سوالی درباره وضعیت دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران در پی ناآرامی‌های اخیر، گفت: اکثر دانشجویان دانشگاه تهران که در طول دو هفته اخیر توسط مراجع مسئول بازداشت شده بودند، آزاد شده‌اند.

دبیر کمیته پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشت‌شده دانشگاه تهران تاکید کرد: بیشتر دانشجویانی که توسط مراجع مسئول بازداشت می‌شدند، پس از ساعاتی به دانشگاه یا خانواده‌شان سپرده می‌شدند.

وی با بیان اینکه کمیته پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشت‌شده دانشگاه تهران در تمام روز‌های تعطیل نیز پیگیری آزادی دانشجویان بودند، به خبرگزاری ایلنا گفت: در روز پنجشنبه و جمعه هم به لطف خدا تعدادی از دانشجویان آزاد شدند. بر اساس صحبت و هماهنگی که با مسئولین و مراجع مربوطه بعمل آمده است تا سه روز آینده، هیچ دانشجویی از دانشگاه تهران بخاطر ناآرامی‌های اخیر در بازداشت نخواهد بود.

روابط عمومی دانشگاه شریف نیز اعلام کرد: با پیگیری‌های مسئولین دانشگاه صنعتی شریف ۱۳ تن از دانشجویان بازداشت‌شده، شب گذشته (۱۴ مهرماه) آزاد شده و به منزل و خوابگاه خود بازگشتند.

همچنین براساس گزارش روابط عمومی داشگاه علامه، محسن حبیبی، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی در خصوص آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی در حوادث اخیر، گفت: تلاش‌های شبانه روزی بسیاری از سوی هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی برای آزاد کردن دانشجویان انجام شده است که این تلاش‌ها سبب آزاد شدن پنج دانشجوی دیگر این دانشگاه شد. تا پیش از این ۹ دانشجو آزاد شده بودند که با آزاد شدن این پنج دانشجو، تعداد دانشجویان آزاد شده دانشگاه علامه طباطبائی به ۱۴ نفر رسیده است. البته تعداد کمی از دانشجویان هنوز آزاد نشده اند که با پیگیری هیئت رئیسه دانشگاه و همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دنبال آزادکردن آن‌ها در سریعترین زمان ممکن هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس