اراذل و اوباش در نبود نیروی انتظامی، جامعه را ناامن خواهند کرد


 اراذل و اوباش در نبود نیروی انتظامی، جامعه را ناامن خواهند کرد

آیت الله حسینی گفت: نیروی انتظامی سخت کوش و تلاشگر بوده و در طول شبانه روز در خدمت امنیت و نظم این ملت هستند و اگر نیروی انتظامی نباشد، اراذل و اوباش جامعه را ناامن خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (۱۵ مهر ماه) در خطبه های نماز جمعه امروز یاسوج ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: حضرت محمد (ص) فرمود «انسانها و بندگان خداوند در روز قیامت قدم از قدم بر نمی دارند مگر اینکه از چهار چیز از آنها سوال می شود نخست از عمرش که در چه راهی سپری شده است، دوم: فرصت جوانیت را در چه راهی صرف کردی، سوم درآمد را از چه راهی کسب کردی و در چه راهی مصرف نمودی و چهارم از دوستی اهل بیت علیهم السلام نیز از او سوال می شود».

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه ابدیتی برای انسان در راه است، گفت: در این ابدیت انسان میهمان اعمال خود بوده که اگر عمل خوب انجام داده، واجبات خدا را انجام داده و محرمات را ترک کردیم، خوش به سعادت چنین انسانی و در نقطه مقابل اگر مخالف اسلام، قرآن و مقدسات عمل کردی،م باید تاوان آن را در روز قیامت پس دهیم.

وی با اشاره به اینکه وقتی کسی روسری را از سر خود بر می دارد این به معنای مخالفت با حکم خداوند و اسلام است، افزود: عاقبت کسانی که مداوم در گناه بوده و در این مسیر سیر می کنند، تکذیب آیات الهی است.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: اگر فساد، ولنگاری و فحشا که اندازه ای ندارد بر جامعه حاکم شود، چنین جامعه‌ای به افراد دیندار اجازه دینداری نخواهند داد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر فضا به سمت ولنگاری، فساد و فحشا رفت، زنان عفیفه و افراد دیندار نیز نمی‌توانند دینداری خود را انجام داده و عفت و پاکدامنی، دست و گوش خود را نگهداری کنند.

وی با اشاره به اینکه فلسفه حکومت اسلامی از طرف پیامبر گرامی اسلام(ص) این بود که مردم حتی در شرایط سخت دینداری خود را انجام دهند، اظهار کرد: اگر مسیر جامعه به سمت غیردینی رفت و رفتار گناهکاران و فاسقین حاکم شد، دینداری سخت خواهد شد.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه در کشورهای غربی مدعی دموکراسی برخورد شدیدی با زنان محجبه دارند، گفت: جامعه ای که اخلاق، معنویت و دین در آن حاکم نباشد، دیکتاتوری است و عملاً اجازه نفس کشیدن به حجاب، نماز و حیا نمی دهند.

خطیب جمعه یاسوج با اشاره به اینکه انسانی که وارد دنیای غرب می شود انسانیت خود را از دست داده و ناموس مطرح نیست، تاکید کرد: دنیای غرب بارها مطرح کرده اند که اگر بخواهیم کشوری را از پای در آوریم، با موشک و جنگ های فیزیکی نمی توان این کار را انجام داد، بلکه جنگ فرهنگی با هدف تخریب فرهنگ، اخلاق و حجاب را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی خاطرنشان کرد: کسی با بی حیایی، برهنگی، بی عفتی، فساد و فحشا به بهشت خدا نمی رسد و برخی با برداشتن حجاب و چادر فقط خود را اسیر هوا و هوس می کنند.

آیت الله حسینی افزود: زنی که در نگاه های حرام گیر می افتد زن آزاده نیست، زیرا پاک ترین زن ها آزاده ترین زن ها هستند و اسیر ترین زن ها، آلوده ترین زن ها هستند.

امام جمعه یاسوج یادآور شد: طلاق ها و اختلافات خانوادگی بخشی از آنها مربوط به ارتباط های نامشروع، چشم های ناپاک و ... است که بنیان خانواده را متلاشی می کند.

وی تصریح کرد: حکومت اسلامی، حکومت اسلام و قرآن بوده و ما به دنبال پیاده کردن احکام اسلام و قرآن هستیم، هرچند گاهی امکان دارد که در این مسیر نیز اشتباهی صورت بگیرد.

آیت الله حسینی در خطبه دوم نماز جمعه یاسوج ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناه و معصیت، به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری «به دست های خائنانه آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی در اغتشاشات و فتنه گری هایی که در کشور ما شکل گرفت اشاره فرمود» که این کشورها همیشه به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند.

خطیب جمعه یاسوج ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند «درگذشت مهسا امینی یک بهانه بود و اگر این نبود، با نقشه دیگری فتنه خود را پیاده می کردند و این کار از قبل برنامه ریزی شده بود».

وی با اشاره به اینکه ۴۹ نفر از عوامل مرتبط گروهک منافقین و ۷۷ نفر از عوامل گروهک کومله کردستان شامل «کموله، دموکرات، پاک و پژاک» که گروه های تجزیه طلب هستند بازداشت شدند، تاکید کرد: این افراد بازداشت شده دشمنان خونی مردم این سرزمین هستند و اسلحه به دست گرفته و در مرزها با فرزندان این سرزمین می جنگند.

آیت الله حسینی دستگیری پنج عضو تروریستی با ۳۶ کیلوگرم مواد منفجره که در صحنه منتظر فرصت برای اجرای نقشه های شوم خود بودند را یادآور شد و افزود: سه نفر از بهائیت به مرکزیت رژیم صهیونیستی که در این اغتشاشات دخالت داشتند دستگیر شدند و ۹۲ نفر از وابستگان رژیم منحوس پهلوی شامل سلطنت طلبان نیز بازداشت شدند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه 9 نفر تبعه از اتباع آلمان، لهستان، ایتالیا، فرانسه، هلند و سوئد در صحنه اغتشاشات دستگیر شدند، گفت: ۲۸ نفر از اراذل و اوباش که سابقه زندان، فروش مصرف مواد مخدر و تجاوز به عنف داشتند در صحنه اغتشاشات شناسایی ودستگیر شدند و این مسئله نشان می‌دهد دست های بیگانگان در این صحنه ها حضور داشته است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و کشورهای بیگانه دلسوز مردم کشورمان نبوده و دوست ندارند که مردم و کشور پیشرفت داشته باشد، اظهار کرد: اساساً طبق سخنان مقام معظم رهبری «این ها با ایران قوی، مستقل و پیشرفته مخالفت دارند».

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: اگر ایران کشوری تسلیم، عقب مانده، غیر پیشرفته و .... باشد، آمریکا و کشورهای غربی با او کاری ندارند، ولی اساس مخالفت و هزینه آنها بر علیه نظام به دلیل قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت آن در همه زمینه ها است.

خطیب جمعه یاسوج تصریح کرد: اگر ما پیشرفت نکرده بودیم و قدرت نداشتیم، آمریکا و ایادی آنها و جبهه استعمار و استکبار این همه هزینه برای به زانو درآوردن ملت و انقلاب اسلامی انجام نمی داد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمود «به نیروهای انتظامی ظلم شد»، گفت: اگر این حافظان امنیت، نظم و ناموس نباشد، زندگی شخصی، اجتماعی و خانوادگی وجود نخواهد داشت.

آیت الله حسینی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، افزود: نیروی انتظامی سخت کوش و تلاشگر بوده و در طول شبانه روز در خدمت امنیت و نظم این ملت هستند و اگر نیروی انتظامی نباشد، اراذل و اوباش جامعه را ناامن خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت جامعه و مردم بوده و با حضور این افراد، مردم در رفاه و آسایش زندگی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه نیروی انتظامی را مورد هجمه قرار می دهند خیانت به نیروی انتظامی، مملکت، امنیت و ناموس این ملت است.

آیت الله حسینی افزود: نیروی انتظامی در گذشته با قدرت با اراذل و اوباش برخورد داشته و امروز نیز با همین قدرت در صحنه حضور داشته و با مخالفین نظم و امنیت نظام جمهوری اسلامی برخورد خواهد کرد.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه نیروی انتظامی متکی به خداوند، مردم و سرزمین بوده و دشمنان نمی‌توانند این نیرو را تضعیف کنند، اظهار کرد: دشمنان استقلال، شرافت و عزت این ملت در تلاش برای تضعیف نیروی انتظامی هستند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «به بسیج و سپاه نیز ظلم شد»، گفت: سپاه به عنوان سپر بلای عزت و شرافت این ملت در حوادث گوناگون خود را نشان داده و اگر سپاه و ارتش نباشد، دشمنان هار و خونخوار که در مرزهای ما منتظر فرصت هستند، دندان های خود را در بدن این ملت فرو می برند.

آیت الله حسینی یادآور شد: سپاه و ارتش در برابر این دشمنان ایستادگی کرده و نمونه آن موشک باران پایگاه تروریست ها در اربیل و همچنین پایگاه عین الاسد در عراق بود که ابهت آمریکا را فرو ریخت.

خطیب جمعه یاسوج افزود: آمریکای ابرقدرت و قلدری که هیچ کسی نمی توانست در برابر او ایستادگی کند، توسط سپاه ایران اسلامی زمین گیر شد و ضربات کوبنده ای از این نیروی مقتدر مردمی دریافت کرد.

وی ظلم به سپاه و بسیج را ظلم به ملت و امنیت کشور دانست و تاکید کرد: کسی که فتنه و اغتشاش کرده و به بیت المال عمومی خسارت وارد می کند، در مسیر دشمنان این ملت گام برمی‌دارند و آنها را خوشحال می کند.

آیت الله حسینی ادامه داد: ما باید مراقب باشیم، زیرا امنیت ما در دوران طاغوت پایمال شد و به برکت نظام جمهوری اسلامی این عزت و شرافت به ملت ایران بازگشت.

امام جمعه یاسوج گفت: امروز دشمن تلاش دارد که ذلت را بر ما تحمیل کند، زیرا نظام جمهوری اسلامی به اندازه ای مقتدر، باشکوه و عظمت است که دشمنان نمی توانند این نظام را ریشه کن کنند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان