واکنش مدیرعامل باشگاه فولاد به پیشنهاد فدراسیون فوتبال/ گرشاسبی: با نکونام برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی کرده‌ایم


واکنش مدیرعامل باشگاه فولاد به پیشنهاد فدراسیون فوتبال/ گرشاسبی: با نکونام برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی کرده‌ایم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پس از دیدار با تیم فوتبال استقلال به ارائه توضیحاتی درباره شرایط جواد نکونام پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پس از تساوی امروز مقابل تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: کارشناسان باید قضاوت کنند. من تشکر ویژه از کادر فنی و بازیکنان می‌کنم که مردانه بازی کردند. ما جلو بودیم و نهایتا "مساویش" کردند. تساوی‌ها استثناست؛ با تیم‌های ضعیفی مساوی نکردیم، بلکه با تیم‌های بالای جدول به تساوی رسیدیم.
گرشاسبی در ادامه درباره اعتراض استقلالی‌ها به چند صحنه مشکوک به پنالتی در این دیدار بیان داشت: معمولا به همین شکل است. کارشناسان باید قضاوت کنند. کارشناسان باید چند بار صحنه‌ها را ببینند و سپس نظر بدهند.
او در پاسخ به این سوال که آیا از روند فولاد راضی است، تأکید داشت: اگر بازی عقب افتاده‌مان را انجام دهیم و سه امتیاز آن را بگیریم، به صدر جدول می‌رسیم.
مدیرعامل فولاد درباره آینده کاری جواد نکونام در این باشگاه تصریح داشت: ما با آقای نکونام برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی کردیم و ان‌شاءالله یک افتخار دیگر در کارنامه او و فولاد ثبت شود.
گرشاسبی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادات متعددی که به نکونام داده می‌شود، تمرکز فولاد را به هم نمی‌ریزد، توضیح داد: قطعا همینطور است. این برای فولاد افتخار است که بعد از چند سال کار نکونام در این باشگاه، خیلی از باشگاه‌ها به دنبال او هستند.
او در پایان درباره کسب مجوز حرفه‌ای فولاد گفت: مشکلی نداریم. تا زمانی که ما در کارگروه بودیم، برای هیچ تیمی مشکلی به وجود نیامده بود. ما الان همه استانداردها را بارگزاری می‌کنیم تا خواسته‌های AFC برآورده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد