انتقاد استقلالی‌ها از قضاوت داور جنجالی بازی/ مگر ما دلقک هستیم؟


انتقاد استقلالی‌ها از قضاوت داور جنجالی بازی/ مگر ما دلقک هستیم؟

مربی تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی برابر فولاد با انتقاد از رویه ای که داوری داشت گفت: سه پنالتی ما را نگرفتند. مگر ما دلقک هستیم؟ فوتبال بازی می کنیم اما داوران اشتباه قضاوت می‌کنند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم های فوتبال استقلال و فولاد در هفته هشتم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۷ امروز جمعه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد که این دیدار با تساوی یک به یک به پایان رسید. مجید علیاری(۱۶) برای فولاد و محمد محبی(۶۱) برای استقلال گل زدند.

در نشست خبری این دیدار ابتدا مدیر رسانه ای تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رویه ای که داوران در این فصل علیه استقلال داشته اند گفت: دیگر نمی دانیم باید به چه کسی شکایت کنیم. در این بازی هم چند پنالتی ما گرفته نشد و داور قضاوت بحث برانگیزی داشت.

محمدحسین زرندی ادامه داد: از آقای تاج می خواهیم که به وضعیت فاجعه بار داوری ورود کنند. استقلال این فصل از همه تیم ها بیشتر از ناحیه داوری لطمه دیده است. در حالی که هفته گذشته برای یک تیم پنالتی گرفتند که پیشکسوتان آن تیم هم گفتند پنالتی نبود، در دیدار برابر فولاد برای ما پنالتی های صددرصد را نگرفتند.

روی موتا مربی تیم فوتبال استقلال هم که در غیاب ساپینتو به نشست خبری آمده بود در تایید این صحبت ها گفت: بازی کردن برابر فولاد سخت است. ما تیم قهرمان هستیم اما نمی دانم این اتفاقات چرا برای ما رخ می دهد.

مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: داور این دیدار باید حداقل سه پنالتی برای ما می گرفت. ما دلقک هستیم؟ ما داریم فوتبال بازی می کنیم. این سه پنالتی که برای ما نگرفتن در مقایسه با پنالتی که برای تیم رقیب هفته قبل گرفتند را چه باید بگوییم.

وی در ادامه نشست خبری با انتقاد از عملکرد داور این دیدار حاضر به پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران نشد و محل نشست را ترک کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک