صحنه‌های پنالتی برخی تیم‌ها خنده‌دار است/ ناداوری علیه استقلال شروع شد


صحنه‌های پنالتی برخی تیم‌ها خنده‌دار است/ ناداوری علیه استقلال شروع شد

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی پنالتی‌های هفته پیش را که برای برخی تیم‌ها گرفته می‌شود می‌بینیم و صحنه‌هایی که برای ما امروز پنالتی گرفته نشد، خنده‌مان می‌گیرد.

به گزارش مشرق، سید حسین حسینی بعد از تساوی یک بر یک استقلال مقابل فولاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در لیگ این قدر فولاد را تحت فشار گذاشته باشد. متاسفانه توپ‌هایمان گل نشد و متاسفانه شما دوباره شاهد ناداوری علیه استقلال بودید. نمی‌دانم واقعا خودشان خنده‌شان نمی گیرد. چند هفته قبل مقابل پیکان دو امتیاز ما آن گونه پرید. دو امتیاز هم امروز از دست دادیم که می‌شود ۴ امتیاز. اگر این امتیازها را داشتیم با اختلاف صدرنشین لیگ بودیم.

وی افزود: وقتی پنالتی‌های هفته پیش را که برای برخی تیم‌ها گرفته می‌شود می‌بینیم و صحنه‌هایی که برای ما امروز پنالتی گرفته نشد، خنده‌مان می‌گیرد. استقلال دوباره به صدر نزدیک شد و باز ناداوری‌ها علیه استقلال شروع شد. خجالت دارد.

وی در مورد وضعیت عارف غلامی گفت: عارف هم جزئی از خانواده ماست و مطمئنم مشکلش خیلی زود حل می‌شود و دوباره در کنار ما خواهد بود.

وی در مورد صحنه‌ای که برای صحبت با داور تا وسط زمین آمد و انگار از داور خیلی ناراحت بود، اظهار داشت: به نظرم داور تمرکز لازم برای این بازی را نداشت. شما خودتان از رفتار رضا میرزایی متوجه می‌شوید که مدافع حریف پایش را زد۴.، اما متاسفانه پنالتی گرفته نشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان