قهرمانی استقلال به آقایان فشار آورده است/ زورشان به استقلال نمی‌رسد داور را به جانش می‌اندازند


قهرمانی استقلال به آقایان فشار آورده است/ زورشان به استقلال نمی‌رسد داور را به جانش می‌اندازند

محمد نوری پیشکسوت استقلال گفت: تیم فولاد از نظر فنی هیچ حرفی برای گفتن جلوی استقلال نداشت اما متاسفانه دست‌هایی در کار است که نگذارد استقلال دوباره قهرمانی‌اش را تکرار کند.

به گزارش مشرق، محمد نوری، بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره بازی جنجالی تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان اظهار داشت: متاسفانه داور بازی سه یا چهار پنالتی را برای استقلال نگرفت که ما می‌گوییم از این تعداد، دو پنالتی هم صورت نگرفته بود اما آیا دو پنالتی دیگر هم پنالتی نبود؟

وی افزود: خطای اول و دومی که روی بازیکنان استقلال صورت گرفت قطعاً پنالتی بود اما من نمی‌دانم چه دست‌هایی در کار است که نمی‌خواهد بگذارد استقلال نتیجه بگیرد؟ متاسفانه همان عده ای که از قهرمانی فصل گذشته استقلال هنوز بغض گلویشان را گرفته و به آنها فشار آمده، نمی‌خواهند استقلال دوباره قهرمانی اش را تکرار کند.

کارشناس فوتبالی کشورمان افزود: همه اتفاقات ۹۰ دقیقه ثابت می‌کند استقلال از هر نظر بر حریفش تسلط داشت. چون در زمین مسابقه زورشان به استقلال نمی‌رسد می‌خواهند از راه‌های دیگر این تیم را متوقف کنند و داور را به جانش می‌اندازند. مگر میشود در یک بازی این همه خطا درون ۱۸ قدم صورت بگیرد و حتی یکی از آنها هم پنالتی نباشد؟ امروز عملاً نشان دادند که غیر از مسائل فوتبالی چیزهایی در این ورزش دخالت داده می‌شود که نمی‌خواهند باعث موفقیت بچه‌های استقلال باشد.

نوری در واکنش به اظهارات جواد نکونام که گفته بود بازیکنان استقلال خودشان را زمین می‌انداختند تا پنالتی بگیرند گفت: ببخشید جناب نکونام! شما شانس آوردید که پنج گل نخوردید. شما یک ربع آخر ۱۱ نفر دفاع می‌کردید! چطور چنین ادعایی می‌کنید؟

وی ادامه داد: مطمئنم داور این بازی در هفته‌های آینده محروم میشود. حتماً اسمش را به خاطر بسپارید و ببینید که در هفته‌های بعد به او بازی نمی‌دهند. چون چند اشتباه محرز داشت. به آقای نکونام هم باید بگویم همان یک گلی که شما زدید روی اشتباه بازیکنان استقلال بود وگرنه تا صبح هم نمی‌توانستید به استقلال گل بزنید.

بازیکن قدیمی‌استقلال با اشاره به غیبت عارف غلامی‌در این بازی خاطر نشان کرد: ای کاش اجازه می‌دادند عارف غلامی‌در این بازی حضور پیدا می‌کرد. با اینکه مرادمند بعد از ۸ ماه دوری فوتبال خوبی ارائه کرد و پاس گل هم داد اما به هر حال نظم دفاعی استقلال در نیمه اول به هم ریخته بود و فولاد هم به خاطر همان شرایط توانست به گل برسد.

نوری در پایان تاکید کرد: دو امتیاز مسلم را از استقلال گرفتند تا ترمز این تیم را بکشند. باز هم تکرار می‌کنم آنهایی که دوست ندارند استقلال قهرمان شود هر کاری می‌کنند تا به خواسته شان برسند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق