5 گلی که قلعه‌نویی را به آرامش رساند/ گل‌گهر، صدرنشین جدید لیگ برتر فوتبال


5 گلی که قلعه‌نویی را به آرامش رساند/ گل‌گهر، صدرنشین جدید لیگ برتر فوتبال

گل‌گهر سیرجان با برد 5 بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان بر صدر جدول لیگ برتر تکیه زد.

به گزارش "ورزش سه"، برد 5 بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی در مسجدسلیمان مقابل تیم نفت نه تنها یک رکورد بزرگ را در لیگ بیست و دوم برای گل‌گهر به ثبت رساند که باعث صدرنشینی این تیم در جدول رده بندی نیز شد.

گل‌گهر سیرجان که پیش از این 12 امتیاز اندوخته بود،‌با این پیروزی 15 امتیازی شد. جالب اینکه استقلال هم مقابل فولاد مساوی کرد تا جمع امتیازاتش را به 15 برساند و همچنین پرسپولیس نیز با تساوی مقابل سپاهان به همین تعداد امتیاز رسید. مساله ای که گل‌گهر را به صدرجدول رساند اما برد 5 گله در مسجدسلیمان بود.

شاگردان قلعه‌نویی با این پیروزی جمع گل‌های زده خود را به 14 رساندند تا عنوان بهترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص بدهند و البته تفاضل گل آنها نیز به 7 رسید تا بالاتر از پرسپولیس و استقلال بر صدرجدول رده بندی تکیه بزنند.

5 گلی که قلعه‌نویی را به آرامش رساند/ گل‌گهر، صدرنشین جدید لیگ برتر فوتبال

گل گهر سال گذشته و بعد از برد 4 بر 2 مقابل سپاهان(که بعدا با حکم کمیته انضباطی 3 بر صفر به سود حریف شد) برای اولین و آخرین بار به صدرجدول رده بندی لیگ برتر رسیده بود اما کسر 7 امتیاز آنها را از صدردور کرد.

امسال نیز شاگردان قلعه‌نویی برای رسیدن به این جایگاه تلاش زیادی کردند و حالا در هفته هشتم به صدرجدول رسیده‌اند. بدون شک گل‌گهر با روند خوبی که در پیش گرفته،‌برای ادامه موفقیت‌های خود در ادامه نیز تلاش خواهد کرد. امیر قلعه‌نویی نیز به عنوان پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر از جایگاه کنونی تیمش راضی است و برای حفظ آن تیمش را در بازی های آینده به زمین خواهد فرستاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا