لیگ برتر فوتبال| تساوی بی‌خاصیت در ال‌کلاسیکوی بی‌جذابیت/ زور گل‌محمدی به مورایس نرسید


لیگ برتر فوتبال| تساوی بی‌خاصیت در ال‌کلاسیکوی بی‌جذابیت/ زور گل‌محمدی به مورایس نرسید

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس طی دیداری حساس و تقابلی کلاسیک در چارچوب دومین و آخرین روز از جریان برگزاری هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج‌فارس، از ساعت ۲۰:۰۰ امشب (جمعه - ۱۵ مهرماه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش‌جهان اصفهان به مصاف یک‌دیگر رفتند.
تساوی خانگی تیم فوتبال استقلال در قامت رقیب سنتی سرخ‌پوشان مقابل فولاد که به کسب یک امتیاز انجامید، باعث شد تا پرسپولیس با یک رتبه تنزل به رده دوم جدول برود که همین امر علاوه بر حساسیت‌های معمول جدال قرمزها و سپاهان که به ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران هم معروف شده، بیش از پیش شدت می‌داد.
در نیمه نخست این دیدار حساس و حیاتی، شاگردان هر ۲ سرمربی باتجربه بازی روانی را از خود نشان دادند. هم سپاهانی‌های میزبان و هم پرسپولیسی‌های میهمان بارها قصد در نزدیک شدن به دروازه رقیب و باز کردن قفل سنگرهای یک‌دیگر را داشتند اما این امر با بدشانسی‌های مهاجمان و واکنش مدافعان و دروازه‌بان‌ها، تحقق نیافت.
نیمه دوم هم برخلاف نیمه نخست از موقعیت خوب یا هر گونه اقدام خاصی تهی بود تا دو تیم بزرگ فوتبال ایران در دیدار مهم هفته هشتم به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسند و صدر جدول را به گل‌گهر تقدیم کنند.
سپاهان صفر
گل: -
پرسپولیس صفر
گل: -
ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، امید نورافکن، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد کریمی، محمد قربانی، محمد علینژاد، محمدرضا حسینی و شهریار مغانلو.
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و یورگن لوکادیا.
بیشتر بخوانید؛

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان