واکنش مدیر رسانه فولاد به صحبتهای زرندی/ خوب است ما هم بگوییم مثل شناگران شیرجه می‌زدید؟


واکنش مدیر رسانه فولاد به صحبتهای زرندی/ خوب است ما هم بگوییم مثل شناگران شیرجه می‌زدید؟

فولاد خوزستان در دیداری جنجالی برابر استفلال متوقف شد تا دوئل نکونام و ساپینتو بدون برنده تمام شود.

به گزارش ورزش سه، سهیل احیایی مدیر رسانه‌ای تیم فولاد خوزستان در واکنش به صحبت‌های زرندی مدیر رسانه تیم استقلال گفت: از ایشان انتظار داشتم که فوتبالی‌تر و منطقی‌تر‌به قضایا نگاه کنند و تحت تاثیر جو صحبت نکنند. ایشان گونه‌ای در خصوص فن کشتی و المپیک حرف می‌‌زند انگار که واقعا به حق است و به نظرم این ادبیات صحیح نیست ، مثلا درست است که ما بگوییم بازیکنان استقلال در محوطه جریمه ما مثل شناگران در المپیک شیرجه می‌زدند؟؟ بهتر است در هر موضوعی اعتدال را حفظ کنیم و حق را بگوییم. در خصوص این صحنه تمامی کارشناسان داوری گفته‌اند که پنالتی نیست اما ایشان با دو جمله کلیشه‌ای می‌خواهد ذهن‌هارا به سوی دیگری ببرد.

وی افزود: ایشان جوری می‌گوید تیم استقلال به اندازه چند سال ضربه خورده، گویی که در هر بازی ۱۰ پنالتی برای تیمشان نگرفته‌اند و ۱۰ پنالتی برای تیم حریف به ناحق گرفته شده است. انگار نه انگار که در بازی قبل در دقیقه ۹۷ برایشان پنالتی گرفتند ، آن موقع همه چیز خوب بود اما اکنون همه چیز بد شده است.

مدیر رسانه فولاد افزود: ایشان می‌گوید که ما صحنه‌هارا دیده‌ایم و همه صحنه‌ها پنالتی بود. خدارا شکر ایشان و دوستانشان داور نشدند وگرنه در هر مسابقه ده پنالتی گرفته می‌شد و نتایج بسکتبالی را در فوتبال می‌آوردند. هر اتفاقی را به دست‌های پشت پرده و اینکه می‌خواهند ترمز تیم‌شان را بکشند، ربط می‌دهند. دیگر این صحبت‌ها نخ نما شده، بهتر است که دوستان نتایج را قبول کنند و با واقعیات کنار بیایند. در دیدار قبلی به گفته تمام کارشناسان دو آفساید اشتباه برای ما گرفتند که دو موقعیت تک به تک از ما گرفته شد و ما نتوانستیم پیروز شویم اما این داستان‌ها را نداشتیم که بعد از بازی اینگونه همه را متهم کنیم که نمی‌خواهند فولاد نتیجه بگیرد. اکنون هم به جرات می‌گویم طبق گفته کارشناسان داوری در دو صحنه از سه صحنه بازی امروز که ۱۰۰ درصد پنالتی نبود و در یک صحنه دیگر نیز کارشناسان دو عقیده متفاوت دارند که ما در آن صحنه هم نظرمان این است که پنالتی نشد اما به نظر تمامی کارشناسان احترام می‌گذاریم.
احیایی در انتها گفت: بگذاریم قطار لیگ روی ریل درستش برود و نخواهیم با این مصاحبه‌ها همه چیز را تحت تاثیر قرار بدهیم و باعث شویم که کمیته داوران تحت فشار قرار گیرد. بگذاریم نتایج در زمین اتفاق بیفتد و فوتبال راه خودش را برود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!