رسمی: توافق بارسا و اتلتیکو برای انتقال گریزمان


رسمی: توافق بارسا و اتلتیکو برای انتقال گریزمان

اتلتیکو مادرید سرانجام برای انتقال دائمی آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی، به واندا متروپولیتانو با بارسا به توافق رسید.

به گزارش "ورزش سه"، مسئله انتقال گریزمان از بارسلونا به اتلتیکو مادرید در چند هفته اخیر به مشکلی جدی تبدیل شده بود.
بندی در قرارداد این بازیکن فرانسوی وجود داشت که اتلتیکو را وادار می‌کرد در صورت استفاده از او در بیش از 50 درصد دقایق بازی‌های این فصل، مبلغی در حدود 40 میلیون یورو به بارسا پرداخت کند.
همین موضوع باعث شد که دیه‌گو سیمئونه از او در ترکیب اصلی تیمش استفاده نکند و او را به بازیکنی نیمکت نشین در هفته‌های اخیر تبدیل کرده بود که باعث خشم مدیران بارسا و حتی کادر فنی تیم ملی فرانسه نیز شده بود که نگران آمادگی این بازیکن در آستانه برگزاری جام جهانی 2022 قطر بود.
در روزهای گذشته اعلام شده بود که این دو باشگاه بالاخره تصمیم گرفتند که بر سر شرایط انتقال این بازیکن مذاکره کنند تا بتوانند به توافق برسند.

رسمی: توافق بارسا و اتلتیکو برای انتقال گریزمان
باشگاه اتلتیکو مادرید با توافق انجام شده باید 20 میلیون یورو را به صورت قطعی به بارسا پرداخت کند و چهار میلیون یورو نیز بند پاداش در این قرارداد گنجانده شده که مربوط به تعداد بازی‌ها، گل‌های زده و عملکرد گریزمان است.
این خبر خوبی برای سیمئونه است که تیمش در چند هفته اخیر شرایط خوبی را تجربه نکرده و حالا می‌تواند از این ستاره فرانسوی استفاده کند. از سوی دیگر گریزمان نیز می‌تواند جایگاهش در تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2022 قطر را تضمین کند و به این ترتیب این توافق به سود او نیز خواهد بود. بارسا نیز دیگر مجبور نیست نگران دستمزد هنگفت این بازیکن فرانسوی باشد که می‌توانست کار را برای این تیم دشوار کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک