شهادت 2 فلسطینی براثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری


شهادت 2 فلسطینی براثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

منابع فلسطینی از شهادت دو فلسطینی که در تیراندازی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری مجروح شده بودند، خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی از شهادت دو فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت فلسطین شامگاه جمعه اعلام کرد که عادل ابراهیم عادل داود نوجوان ۱۴ ساله فلسطینی که عصر امروز در تیراندازی نظامیان صهیونیست در قلقیلیه از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفته و زخمی شده بود، به شهادت رسید.

این در حالی است که منابع پزشکی فلسطینی پیش از این هم از شهادت مهدی لدادوه جوان فلسطینی خبر داده بودند. این جوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در روستای المزرعه در رام الله زخمی شده بود.

این جوان فلسطینی پس از زخمی شدن در تیراندازی نظامیان صهیونیست به بیمارستانی در رام الله منتقل شده بود و نظامیان اشغالگر سعی بر ربودن وی پس از مجروحیت داشتند اما گروهی از فلسطینی ها با آنها مقابله کرده و موفق شدند وی را به بیمارستان منتقل کنند.

منابع محلی روز جمعه از زخمی شدن دو جوان فلسطینی با گلوله جنگی در روستای المزرعه در شمال غربی رام الله در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست خبر داده بودند. ساکنان این منطقه با یورش شهرک نشینان صهیونیست به یک خانه در منطقه خود به مقابله برخاسته بودند.

این منابع فلسطینی همچنین گفتند که در جریان درگیری هایی که در منطقه عین الحراشه روی داد نظامیان اشغالگر دو جوان را از ناحیه شکم و کمر زخمی کردند. اهالی این منطقه سعی داشتند از یورش شهرک نشینان صهیونیست به منزل محمد صالح شریتح شروند فلسطینی ممانعت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...