2 حادثه تصادف در مشهد 15 مصدوم برجا گذاشت


2 حادثه تصادف در مشهد 15 مصدوم برجا گذاشت

رکنا: مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ حادثه تصادف در مشهد ۱۵ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش رکنا، به نقل از ایرنا، محمد علیشاهی جمعه شب افزود: حادثه نخست ساعت ۱۵:۰۵ دقیقه ظهر امروز در خیابان توس ۳۳ در مشهد رخ داد که در این حادثه دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، نیسان و یک دستگاه موتورسیکلت تصادف کردند و این حادثه هفت مصدوم بر جا گذاشت.

وی ادامه داد: پس از وقوع حادثه ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که این حادثه فوتی نداشت ادامه داد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

وی گفت: حادثه دوم ساعت ۱۸:۳۶ دقیقه عصر امروز در جاده گوارشک، بعد روستای جقنه رخ داد که در این حادثه برخورد موتورسیکلت و پراید نیز هشت مصدوم بر جا گذاشت.

علیشاهی با بیان اینکه این حادثه نیز هیچ فوتی نداشت افزود: پس از وقوع حادثه ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه نیز به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۶ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟