گزارش/ کریستیانو رونالدو در جهنم؛ چرا هیچ کس او را نمی‌خواهد؟


گزارش/ کریستیانو رونالدو در جهنم؛ چرا هیچ کس او را نمی‌خواهد؟

یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است، اما به نظر می‌رسد هیچ کس علاقه‌ای برای به خدمت گرفتن او ندارد.

به گزارش رکنا، خبرنگار رکنا نگاهی می‌اندازد به وضعیت فعلی فوق ستاره منچستریونایتد:

این باشگاه متقاعد شده است که کریستیانو رونالدو در ژانویه سال بعد در اولدترافورد خواهد ماند، آن هم به دلیل اینکه هیچ تیم بزرگی در حال حاضر علاقه خود به ستاره پرتغالی را ابراز نکرده است. بنا بر منابع درون باشگاه، یونایتد خود را آماده کرده بود که در صورت عدم پیدا شدن یک جایگاه مناسب برای رونالدو در ترکیب اریک تن‌هاگ، در‌های خروج را به این بازیکن نشان دهد. سران شیاطین سرخ این را می‌دانند که او احتیاج به بازی کردن مداوم دارد و برای این موضوع آماده بودند.

قوانین یوفا به رونالدو این اجازه را می‌دهد که در ژانویه با یک تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپا قرارداد امضا کند و با اینکه با یونایتد در لیگ اروپا بازی کرده‌، سال آینده در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. ستاره پرتغالی تا اینجای فصل 3 بازی با پیراهن یونایتد در لیگ اروپا انجام داده و یک گل زده است.

با اینکه تمامی رسانه‌های دنیا از علاقه رونالدو به ترک یونایتد پرده برداشته‌اند، اما باشگاه تنها یک درخواست رسمی برای فروش فوق ستاره خود دریافت کرده است. پیشنهادی از عربستان سعودی که توسط باشگاه و خود رونالدو رد شد. منابع نزدیک به باشگاه همچنان تاکید می‌کنند با اینکه علاقه‌ای به رونالدو ابراز نشده اما حضور ستاره 37 ساله فصل بعد میان شیاطین در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پیش‌بینی می‌شود تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا مثل چلسی، ناپولی و بایرن مونیخ پیشنهاد خود را به سران یونایتد ارائه دهند، اما باشگاه اعلام کرده تا این لحظه هیچ پیشنهاد رسمی از هیچ یک از این تیم‌ها دریافت نکرده است. منابع مختلف به ای‌اس‌پی‌ان گفته‌اند با توجه به اخراج توماس توخل و جانشینی گراهام پاتر در چلسی این تیم دیگر علاقه‌ای به رونالدو ندارد. آن‌ها همچنین با اضافه کردن پیره امریک اوبامیانگ به تقویت خط حمله پرداخته و نیاز جدی به بازیکن در این خط ندارند.

رونالدو در این فصل شروع خوبی نداشته و تنها یک گل آن هم از روی نقطه پنالتی در لیگ اروپا مقابل تیم نه چندان مطرح شریف به ثمر رسانده است. اریک تن‌هاگ نیز چندی پیش فاش کرده بود او از نیمکت نشینی و زمان بازی خود راضی نیست.

گفته می‌شود تن‌هاگ موقعیت رونالدو را به خوبی درک کرده و می‌خواهد به او اجازه دهد در ژانویه باشگاه را بدون مشکل ترک کند. این موضوع به شایعات مبنی بر خرید مهاجم جایگزین توسط یونایتد دامن زده است.

گزارش/ کریستیانو رونالدو در جهنم؛ چرا هیچ کس او را نمی‌خواهد؟

در بازی لیگ اروپا مقابل اومونیا‌، رونالدو یک موقعیت صد درصد گلزنی داشت که دقیقا مقابل دروازه حریف آن را از دست داد، رونالدوی چند سال پیش هرگز چنینی فرصتی را از دست نمی‌داد. او از همان ابتدای بازی عصبانی به نظر می‌رسید و هربار که موقعیتی از دست می‌داد با خشم به هوا مشت می‌کوبید و ناسزا می‌گفت.

بعد از پیش افتادن یونایتد دیگر بازیکنان تیم نظیر آنتونی مارسیال، مارکوس رشفورد و کریستین اریکسن تمام تلاش خود را برای گلزنی رونالدو به کار بستند، تمامی ارسال‌ها، پاس‌ها و حتی موقعیت‌های گلزنی خود را به سمت رونالدو تغییر جهت دادند تا بلکه او بتواند گلزنی کند. اما شب، شب رونالدو نبود.

آیا بازگشت دوباره به یونایتد در مقطع فعلی اشتباه‌ترین تصمیم دوران فوتبالی رونالدو بود؟

همه معتقد‌اند بازی در یک لیگ و تیم جدید می‌تواند برای مدتی سخت و فرسایشی باشد. لیونل مسی در فصل اول حضور در پاری سن ژرمن دچار این وضعیت شد، اما با شروع فصل جدید به نظر می‌رسد جایگاه خوب خود را پیدا کرده و به گلزنی‌ها ادامه می‌دهد. رونالدو اما مسیر مخالف را طی می‌کند. هر 2 بازیکن در دومین فصل حضور خود در تیم‌های جدید هستند، با توجه به اینکه رونالدو سال‌ها سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس و حضور در اولدترافورد را دارد این انتظار از او بیشتر است، زیرا مسی بعد از دهه‌ها از بارسلونا جدا شده و وارد فضایی کاملا جدید و تازه می‌شود.

گزارش/ کریستیانو رونالدو در جهنم؛ چرا هیچ کس او را نمی‌خواهد؟

فوق ستاره پرتغالی قطعا ماندن در اروپا و حضور در لیگ قهرمانان را به لیگ های دیگر ترجیح می دهد، لیگ ام ال اس آمریکا بازیکنان بزرگی مثل دیوید بکام و گونزالو هیگواین را در تیم اینتر میامی دارد که بدشان نمی آید رونالدو را در این باشگاه داشته باشند.

خاور میانه و تیم‌های متمول عربستان سعودی می‌توانند از هزینه سنگین خرید و دستمزد رونالدو بر بیایند. بازیکنی بزرگ مثل ژاوی در خاورمیانه بازی کرده و بازنشست شده‌اند. لیگ چین به عنوان مقصد بعدی یاد می‌شود. بازیکنانی مثل اسکار برزیلی و هالک در این لیگ حضور پیدا کرده و موفق هم بوده‌اند.

تا ژانویه زمان زیادی نمانده و حدود 3 ماه دیگر تا حصول نتیجه وقت باقیست. آیا رونالدو زیر نظر تن‌هاگ احیا شده و می‌تواند به دوران گلزنی خود بازگردد؟ آیا دوباره رونالدوی گلزن زهردار و پویا را خواهیم دید یا واقعا دوران او برای همیشه تمام شده است؟

ژانویه سرنوشت ساز ترین زمان ممکن در تمام دوران فوتبال رونالدو خواهد بود.

گزارش از مهدی حاجی پروانه

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟