اکانت‌های فحاش به مقدسات جزو اکانت‌های وهابی و اسرائیلی است


اکانت‌های فحاش به مقدسات جزو اکانت‌های وهابی و اسرائیلی است

یک تحلیلگر گفت: امروز ربات‌ها و کاربران سعودی، آلبانی‌نشین و کارمندان سفارت‌ها همراه با سفارت امریکا در افغانستان مشغول فعالیت هستند.

علی‌اکبر رائفی‌پور، سخنران و تحلیلگر در اجتماع مردمی عید بیعت در میدان امام حسین (ع) درباره وقایع اخیر کشور گفت: همه ما شنیدیم که هر کسی بمیرد و امام زمان را نشناسد، به مرگ دائمی مرده است. کسی که بیعت به گردنش نباشد و بمیرد، به مرگ جاهلیت مرده است.

رائفی‌پور ادامه داد: همه این‌ها نشان می‌دهد که اگر کسی گناهکار باشد و امام را پذیرفته باشد، به کسی که سال‌ها و روز‌ها را به روزه و نماز شب گذرانده است، شرف دارد. شرط قبولی تمام اعمال این است که انسان امام زمانش را بشناسد. بار‌ها عرض کردم که شیطان اهل عبادت و نماز بود، ولی امامت خلیفةالله را قبول نداشت و جهنمی شد.

این سخنران با بیان اینکه اگر مسیر را اشتباه انتخاب کنیم، اما خوب رانندگی کنیم، این درست رانندگی کردن ما را از مسیر دور می‌کند، افزود:، اما کسی که مسیر را درست انتخاب کرده است، ولی بد رانندگی کند، احتمال رسیدن او وجود دارد. اما کسی که مسیر را اشتباه انتخاب کرده، هرچه رانندگی می‌کند، از هدفش دور می‌شود.

رائفی‌پور گفت: یکی از وظایف اصلی شیعیان در عصر غیبت آشنا کردن مردم دنیا و دعوت آن‌ها به حریم اهل بیت است. دین سه بعد دارد. یک بخش آن احکام است که شریعت می‌گوییم. بخش دیگرش اخلاق است که طریقت می‌گوییم. البته ما در همه این‌ها دارای اشکالاتی هستیم، اما آن بخش شریعت مهم است. فراموش نکنیم که با رفتار و گفتارمان کسی را از حریم اهل بیت بیرون نکنیم.

وی با بیان اینکه هرگز اجازه ندهیم کسی بین محبان اهل بیت بذر نفرت ایجاد کند، افزود: امروز یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین استراتژی‌های دشمن در کشور کاشت بذر نفرت است. امروز می‌بینم که ربات‌ها و کاربران سعودی، آلبانی‌نشین و کارمندان فارسی‌زبان سفارت‌ همراه با سفارت امریکا در افغانستان مشغول فعالیت هستند. آن زمان که امریکایی‌ها در حال خروج از افغانستان بودند، چند روزی بود که بعضی از اکانت‌های هتاک و فحاش به مقدسات در شبکه‌های اجتماعی فارسی کار نمی‌کردند. مشخص بود که این اکانت‌ها همان افراد هستند.

رائفی‌پور گفت: رژیم صهیونیستی بخشی به نام واحد ۸۲۰۰ دارد که ذیل آن به صورت تخصصی بر روی جامعه ایرانی کار می‌کند. این‌ها تحلیل نیست، خبر و اطلاع است. بعضی از این اکانت‌ها را می‌شناسیم. مخصوصاً کسانی که به مقدسات توهین می‌کنند، جزو اکانت‌های وهابی و اسرائیلی است. کار رژیم صهیونیستی ایجاد نفرت است و مبادا در پازل آن‌ها بازی کنیم. روشنگری کنیم، ولی با محبت. اسناد خبر‌های عراق اولین‌بار به وسیله عراقی‌ها منتشر شده و نشان می‌دهد که همزمان صدام بمب شیمیایی روی سر مردم کرد می‌ریخته، سران کومله و دموکرات با سیستم صدام همکاری می‌کردند. اسم‌هایشان ذکر شده و نوشته شده که آقای شمسی ۵۰۰ هزار دینار حقوق مزدور ماهیانه می‌گرفته و همین فرد عضو هیئت کومله است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...