گروه سرود شهید پایدار در جشنواره جزیره فوتبال موفق به کسب مقام شد


گروه سرود شهید پایدار در جشنواره جزیره فوتبال موفق به کسب مقام شد

ایمان عباس زاده گفت: به تازگی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت موفق به کسب مقام در جشنواره بین المللی جزیره فوتبال شده است.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تازه ترین فعالیت گروه سرود شهید پایدار، گفت: به تازگی این گروه موفق به کسب مقام در جشنواره بین المللی جزیره فوتبال شده است.

مربی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت بیان کرد: در بخش رقابتی این جشنواره تعداد ۸۷ اثر از گروه های سرود شرکت کردند که در مرحله نخست داوری گروه سرود شهید پایدار جز ۵ گروه برتر به مرحله نهایی راه یافت.

وی افزود: در مرحله نهایی بخش رقابتی جشنواره جزیره فوتبال جز ۳ گروه برتر موفق به کسب مقام شد.

مربی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت ابراز کرد: در این جشنواره گروه های سرود دهه هشتادی و نودی ها شرکت کرده و آثار تولیدی خود را در زمینه تیم ملی کشور ارائه کردند.

وی با یادآوری این مطلب که جشنواره بین المللی جزیره فوتبال از سوی موسسه فرهنگی کسا تهران برگزار شد، عنوان کرد: امروز بسیار خرسندیم که علی رغم نبود امکانات کافی اما تلاش و زحمات بچه مسجدی های گروه سرود شهید پایدار موجب شد تا بار دیگر بر سکوی موفقیت بایستیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز