افتتاح پروژه های جدید با حضور وزیر آموزش و پرورش


افتتاح پروژه های جدید با حضور وزیر آموزش و پرورش

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر آموزش و پرورش جهت افتتاح چند پروژه آموزشی در یاسوج و سی‌سخت و بررسی مشکلات آموزشی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند.

علی نیکزاد به همراه یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش برای افتتاح چند پروژه آموزشی در شهرهای یاسوج و سی‌سخت و همچنین بررسی مشکلات آموزش و پرورش به کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند.

در ابتدا با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات آموزش و پرورش کشور و استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این نشست در خصوص موضوعات مختلفی همچون کنکور و مشکلات ایجاد شده و وضعیت نامناسب فضاهای آموزشی و مشکلات سرویس‌های بهداشتی مدارس در روستاها مورد بحث قرار گرفت و وزیر آموزش و پرورش در خصوص رفع این مشکلات قول داد.

و همچنین آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان از نامناسب‌ بودن فضاهای فیزیکی مدارس، نمازخانه‌ها و مشکلات آموزشی در آموزش و پرورش انتقاد کرد.

بهره‌برداری از یک باب مدرسه در شهرک صنعتی، بهره برداری از یک باب مدرسه در روستای مزدک و یک باب مدرسه در چنارستان یاسوج همچنین افتتاح چند مدرسه ی دیگر در شهر سی‌سخت از مهمترین برنامه‌های سفر این هیات به استان است.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش و پرورش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش