ضعف های بزرگ پرسپولیس عیان شد/ بازگشت تیم گل‌محمدی به تنظیمات کارخانه


ضعف های بزرگ پرسپولیس عیان شد/ بازگشت تیم گل‌محمدی به تنظیمات کارخانه

تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد قابل دفاعی در 2 بازی گذشته خود نداشت.

به گزارش رکنا، تیم فوتبال پرسپولیس پس از وقفه‌ای که در لیگ ایجاد شد نتوانست انتظارات را برآورده کند و از 2 بازی حساس مقابل تراکتور و سپاهان تنها یک امتیاز گرفت. به نظر می‌رسد تیم گل‌محمدی هربار که با وقفه رو به رو می‌شود، گلزنی را فراموش می‌کند و این موضوع برای تیمی که ادعای قهرمانی دارد اصلا قابل توجیه نیست.

پرسپولیس از 8 بازی خود در 4 دیدار موفق به گلزنی نشده که این یک آمار عجیب برای تیم پرمهره یحیی است. این تیم بدون سروش رفیعی و امید عالیشاه در خلق موقعیت ضعیف است چون ترابی که مدتهاست از دوران اوج فاصله گرفته و سعید صادقی هم هنوز با بازی در وینگر راست غریبه است.

از بین سرلک، اسدبیگی و کامیابی نیا هم هر زوجی در میانه میدان بازی کند، میزان خلاقیت تیم پایین می‌آید و با این شرایط نخستین ضعف این تیم خلق موقعیت و گلزنی است که باید هرچه زودتر برطرف شود که شاید بازگشت عالیشاه و اضافه شدن دیاباته این معضل را برای سرخپوشان حل کند.

اما نکته بعدی شکاف عجیب بین پورعلی گنجی و گولیسیانی است. 2 مدافع باتجربه‌ای که به شدت روی توپ‌های سرعتی، کند عمل می‌کنند و این موضوع در بازی برابر نفت مسجدسلیمان، تراکتور و سپاهان به شدت قابل لمس بود.

عمق دفاع پرسپولیس آسیب پذیر است و شاید اگر بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس نبود الان این تیم حداقل 3 یا 4 امتیاز کمتر بدست آورده بود. در هر صورت سرخپوشان پایتخت قطعا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌روند اما برای رسیدن به این مهم نیاز به برطرف کردن ضعف‌های پرشمار خود دارند.

دیدار هفته نهم این تیم مقابل مس رفسنجان می‌تواند فرصت خوبی برای آنالیز تیم یحیی گل‌ محمدی باشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی