تلاش غرب برای پیاده سازی فرهنگش در ایران/مسئله غرب، ایران قوی است


تلاش غرب برای پیاده سازی فرهنگش در ایران/مسئله غرب، ایران قوی است

اهواز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: غرب در تلاش است که در ایران و کشورهای جهان که به نوعی همسو نیستند، فرهنگ خود را غالب تا از این طریق منافع خود را تأمین کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا سیفی شامگاه شنبه در آئین رونمایی از دبیرخانه رویداد ملی زندگی در خوزستان تاکید کرد: غرب در تلاش است که در ایران و کشورهای جهان که به نوعی همسو نیستند، فرهنگ خود را غالب کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان افزود: غرب هر جایی که احساس می‌کند مانعی برای نقش‌آفرینی دارد، همه سعی خود را به کار می‌گیرد تا بر افکار عمومی تأثیر بگذارد و از این طریق منافع خود را تأمین کند؛ البته غرب در این راه از ابزارهای نوینی استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: قوی شدن ایران مسئله غرب است و هر چقدر هم که ایران به سمت قوی‌تر شدن پیش می‌رود بی شک فشارهای مختلف غرب زیادتر و بهانه‌جویی‌ها بیشتر می‌شود.

سیفی در ادامه سبک زندگی ایرانی - اسلامی و سبک زندگی متعالی را زمینه‌ساز و محور اصلی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی بیان کرد و گفت: اینکه غرب در این راه در حال تلاش است تا ضربه بزند و پارازیت و مانع ایجاد کند و عملیات انجام می‌دهد، برای این است تا مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی را برای ما سخت‌تر و تحقق آن کندتر شود.

سبک زندگی ایرانی اسلامی مسئله‌ای راهبردی است

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، یکی از برنامه‌های جدی این اداره‌کل را حمایت از جریان‌های مردمی و همراهی با آن‌ها دانست و افزود: مجموعه اندیشکده سبک زندگی یک مجموعه کاملاً مردمی است و نهادهایی مانند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و شهرداری تنها نقش حامی این رویداد را دارند.

مجید منادی با بیان اینکه ما باید به سراغ مجموعه‌هایی برویم که دارای ایده و طرح هستند و آن‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهیم، تصریح کرد: این رویداد یک دبیرخانه دائمی در خوزستان خواهد داشت و مقرر شده تا برنامه‌های متعددی در طول سال داشته باشد چرا که سبک زندگی ایرانی - اسلامی مسئله راهبرد ما است.

وجود ۱۵۰ کنشگر سبک زندگی

دبیر رویداد ملی زندگی در خوزستان در این مراسم گفت: ما ۱۵۰ کنشگر سبک زندگی داریم که توانسته‌اند در حوزه عمل ایده داشته باشند که از آن‌ها دعوت شده تا گرد هم جمع شوند و از این طریق زمینه‌ای برای هم‌افزایی و به اشتراک گذاشتن ره‌یافت‌ها، تولیدات و اثرات در این حوزه باشد.

حجت الاسلام حسین عباسی اصل افزود: این کنشگران ۲۲ و ۲۳ مهر مصادف با دهمین سالگرد بیانات مقام معظم رهبری در خراسان شمالی در لانه جاسوسی سابق آمریکا که نقطه کانونی درگیری ما با سبک زندگی غربی است، گردهم جمع می‌شوند و برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و ترویج سبک زندگی در جامعه ایرانی - اسلامی و بین‌المللی طرح و برنامه‌ریزی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!