ورود غیرحرفه‌ای‌ها به عرصه خوانندگی صنعت موسیقی را زیر سوال می‌برد


ورود غیرحرفه‌ای‌ها به عرصه خوانندگی صنعت موسیقی را زیر سوال می‌برد

یک خواننده گفت: گروهی از افراد که بدون سابقه حرفه ای و آکادمیک اقدام به خوانندگی می کنند، صنعت موسیقی و خوانندگی را زیر سوال می برند.

حامد محضرنیا خواننده پاپ کشور گفت: گروهی از افراد که بدون سابقه حرفه ای و آکادمیک اقدام به خوانندگی می کنند، چنین رفتارغیر حرفه‌ای موسیقی و خوانندگی را بی ارزش میکند، بازیگران و یا ورزشکارانی که دست به چنین کاری می زنند صنعت موسیقی وخوانندگی را زیر سوال می‌برند.

به گفته محضرنیا، عدم نظارت دستگاه و ارگان های مربوطه در حوزه موسیقی به نوعی سبب ساز چنین پدیده ای است، در واقع اگر هرقشری بخواهد وارد این حرفه شود باعث بهم ریختگی خواهد شد، اگر یک ورزشکار، بازیگر و مجری قصد ورود به چنین حوزه ای را داردباید مراحل آکادمیک را طی کرده و تاییده ای که از سازمان معتبر داده می شود را اخذ کند در چنین شرایطی افراد می توانند وارد حوزهموسیقی شوند.

او می گوید: شرایط نباید به گونه ای باشد که هر فرد بنا به خواسته ی خود وارد بازار موسیقی شود ، از آن جایی که خوانندگی وموسیقی فعالیتی تخصصی است نباید با ورود هر فرد بدون داشتن تخصص، حوزه موسیقی سطح پایین جلوه داده شود.

محضرنیا گفت: نهاد نظارتی چون وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی برای از بین بردن چنین مسئله ای باید ورود کند و در صورت تاییدصلاحیت خوانندگی تاییده داده شود.

به گفته محضرنیا، روند بازیگر شدن خوانندگان و خوانندگی بازیگران و یا بازیگر شدن مجری، خوانندگی مجریان فرآیندی اشتباه است، در چنین مواردی در اکثر موارد نمونه موفقی دیده نشده است.

این خواننده گفت: در بازار موسیقی شاهد درخشش و شنیده شدن چنین آهنگ هایی توسط مردم نبوده ایم، عمدتا کارهایی که از سویمردم با اقبال مواجه شده برای خوانندگان حرفه ای بوده که برای کار خود زحمت کشیده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس