حقوق کارکنان 2.5 تا 20 درصد افزایش می‌یابد


حقوق کارکنان 2.5 تا 20 درصد افزایش می‌یابد

اردبیل- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با لایحه دو فوریتی دولت قرار است برای نیمه دوم سال ۲.۵ تا ۲۰ درصد به حقوق کارکنان اضافه شود.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هنوز جزئیات این لایحه در مجلس مورد بررسی قرار نگرفته ولی از پیشنهاد دولت برای افزایش حقوق کارکنان، پرسنل لشکری، کشوری و بازنشسته‌ها حمایت می‌کنیم و امیدواریم مجلس در کوتاه‌ترین زمان این لایحه را بررسی و تصویب کند.

وی تصریح کرد: قطعاً این لایحه ابعاد مختلفی را در بر گرفته و ما سعی خواهیم کرد با بررسی موضوع در کمیسیون تخصصی اقتصادی برای طرح در صحن علنی مجلس آن را به صورت کامل و جامع ارائه کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در روزهای گذشته در این زمینه فصل‌الخطاب بود و دستگاه قضا به صورت دقیق به جرایم رخ داده رسیدگی می‌کند و آنچه در این بین مظلوم واقع شد، نیروهای خدوم انتظامی بودند که مورد بی‌رحمی هجمه‌های سنگین استکبار جهانی قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: این نظام به برکت خون شهدا، ایثارگران و مجاهدت انسان‌های خدمتگزار روی پای خود ایستاده و هرگز این ملت اجازه نخواهند داد تا این تلاش‌ها و خون‌ها پایمال شود و یا دشمن بخواهد نگاه چپ به این کشور داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سرچشمه اغتشاشات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و همچنان با تحریک برخی گروه‌ها و اقداماتی که در فضای مجازی انجام می‌شود، جوانان و نوجوانان ما را در معرض آسیب قرار می‌دهند که باید خانواده‌ها در این زمینه مراقبت بیشتر را انجام دهند.

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: در کنار این مسائل باید به اشتغال و رفع فقر خانواده‌ها و گروه‌های آسیب‌پذیر توجه جدی داشته باشیم و دولت و مجلس باید به بهبود معیشت مردم به معنای واقعی کمک کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم با پیوستن جمهوری اسلامی ایران به معاهدات بین‌المللی اوراسیا و همراهی با کشورهای عضو این معاهدات، بتوان زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر