اغتشاشات ثابت کرد هیچ نظارتی بر فضای مجازی وجود ندارد


اغتشاشات ثابت کرد هیچ نظارتی بر فضای مجازی وجود ندارد

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: اغتشاشات اخیر نشان داد بر فضای مجازی هیچ نظارتی وجود ندارد لذا نیازمند وضع قوانین لازم و کافی در این حوزه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری صبح یک شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی خراسان شمالی اظهار کرد: پست‌ها تغییر می‌کند اما باید در هر جایگاه خدمت گذاری را در دستور کار قرار داد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به وظایف نظارتی اداره کل بازرسی، گفت: بدون نظارت کارها سامان پیدا نمی‌کند و افراد در جامعه رشد نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: ادارات محل رجوع مردم است لذا رضایت آن‌ها منوط به عملکرد مدیران و مسئولان آن اداره خواهد بود.

وی سلامت اداری را امری ویژه دانست که ارتباط مستقیم با نظارت دارد و افزود: سازمان بازرسی قوانین را تبیین و تشریح کند تا از وقوع تخلفات اداری جلوگیری شود.

حجت الاسلام نوری با اشاره به اغتشاشات روزهای اخیر، گفت: هرچند هزینه‌های زیادی به نظام تحمیل شد اما هر شری، خیری نیز دارد و خیر ماجرا این بود که نشان داد بر فضای مجازی هیچ نظارتی وجود ندارد.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های کافی برای پیام رسان های داخلی باید فراهم شود، بیان داشت: عدم وجود قوانین لازم و کافی در فضای مجازی، باعث بخشی از این اغتشاشات شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به تخریب مساجد، توهین به قرآن و حمله به زنان محجبه از سوی آشوبگران، گفت: حملات هدفمند به این موارد نشان از برنامه ریزی دشمن دارد.

وی در انتها بیان داشت: البته باز هم دشمن در محاسبات اشتباه کرد زیرا مردم ایران دیندار هستند و مقابل این رفتارها ایستادگی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد