شمسایی: شکست مقابل ژاپن به آنالیز آنها مربوط نمی‌شود/ قسمت نبود با جام قهرمانی برگردیم


شمسایی: شکست مقابل ژاپن به آنالیز آنها مربوط نمی‌شود/ قسمت نبود با جام قهرمانی برگردیم

تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: دوست داشتیم با جام قهرمانی آسیا به ایران برگردیم، ولی قسمت نبود و شرمنده مردم شدیم. وحید شمسایی پس از بازگشت تیم ملی فوتسال به ایران در جمع خبرنگاران، درباره نایب قهرمانی در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: من...

شمسایی: شکست مقابل ژاپن به آنالیز آنها مربوط نمی‌شود/ قسمت نبود با جام قهرمانی برگردیم

تسنیم: سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: دوست داشتیم با جام قهرمانی آسیا به ایران برگردیم، ولی قسمت نبود و شرمنده مردم شدیم.

وحید شمسایی پس از بازگشت تیم ملی فوتسال به ایران در جمع خبرنگاران، درباره نایب قهرمانی در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: من فقط شرمنده مردم هستم.بچه‌های ما خیلی قوی تلاش کردند، یکسری بازیکنان جدید داشتیم و شرمنده شدیم. آن روی فوتبال هم به ضرر ما چرخید و قسمت این بود. ان‌شاءالله مردم من را ببخشند، دوست داشتیم که امروز با کاپ قهرمانی بیاییم، ولی قسمت نبود. از تک تک بازیکنان ممنونم. آنها فوق‌العاده زحمت کشیدند، ولی قسمت نبود که قهرمان شویم.

وی درباره اینکه تیم ملی تا فینال خوب پیش رفت، ولی در فینال تمرکز کمتری داشت، گفت: در فینال هم بچه‌های ما خیلی فرصت گلزنی داشتند، ولی وقتی بازی را می‌بازید دیگر قدرت حرف زدن وجود ندارد. من هم نمی‌خواهم توجیه کنم، ولی روز استثنایی دروازه‌بان ژاپن بود. نمی‌خواهم جای بازیکنان صحبت کنم. ما عملکردی درخشان داشتیم و درخشان‌تر می‌شد که با جام قهرمانی برگردیم. من دوست داشتم که در این روزهای سخت قهرمانی را تقدیم مردم کنم، ولی قسمت نشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در واکنش به این موضوع که ژاپنی‌ها تیم ملی را خیلی خوب آنالیز کرده بودند، تصریح کرد: دروازه‌بان دوم ژاپن به واسطه اینکه دروازه‌بان اصلی‌شان مقابل ازبکستان مصدوم شد، بازی کرد و با توجه به اینکه من خودم 10 دوره در قهرمانی آسیا بازی کردم، خیلی جالب است که یک دروازه‌بان برای یک بازی و پنج دقیقه بهترین دروازه‌بان آسیا می‌شود به خاطر اینکه عملکرد خیلی خوبی داشت، در صورتی که تا شب قبل از فینال سعید مومنی کاندیدای اصلی بود. این شرایط به آنالیز آنها ربط ندارد و ما بارها و بارها خط دفاع آنها رد کردیم و موقعیت‌های تک‌به تک داشتیم. ما حتی توپ‌مان به تیر دروازه هم خورد. قشنگی فوتبال و فوتسال به همین‌هاست.

شمسایی در پاسخ به این سؤال که «برای آینده تیم فوتسال برنامه‌ریزی خاصی صورت گرفته است؟»، خاطر نشان کرد: من معتقدم که یکسری از بازیکنان جدید ما سال‌ها می‌توانند برای تیم ملی نقش‌آفرینی کنند. ما تازه امروز آمدیم و باید ببینیم وضعیت چگونه خواهد بود. اگر می‌خواهیم در آینده اقتدار و هویت فوتسال‌مان بالا بماند باید از همین امروز برنامه‌ریزی کنیم. اینکه بتوانیم تیم خوبی جمع و به خوبی آن را رهبری کنیم و به سرمنزل مقصود برسانیم، وگرنه فردا هم دیر است. هرکس هر جایی باشد، به رئیس فدراسیون هم گفتم که این کار در «ید» فدراسیون است و می‌تواند تصمیم بگیرد.

وی در واکنش به این موضوع که ژاپن با حریفان بزرگی مثل برزیل بازی کرد و کمبود بازی‌های دوستانه برای تیم جوان ما احساس شد، عنوان کرد: من سه چهار بازی که در تایلند انجام دادیم خیلی چشم ما را روشن کرد و تا فینال هم فوق‌العاده درخشان عمل کردیم. روز قبل از بازی هم در کنفرانس خبری وقتی با کاپیتان ژاپن درباره شکست‌شان مقابل عربستان صحبت کردیم، گفت یک تیمی که خوب بازی می‌کند حتماً برنده نیست. ما مقابل ژاپن خیلی خوب بازی کردیم، ولی برنده نشدیم. تعداد موقعیت‌های گل زیادی داشتیم، اما متأسفانه از دست دادیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد