نتیجه دور اول مزایده خودروهای وارداتی + جدول


نتیجه دور اول مزایده خودروهای وارداتی + جدول

بر اساس این گزارش سازمان اموال تملکی، طی مزایده خودروهای وارداتی رسوبی وضعیت ۱۰۶۲ دستگاه خودروهای وارداتی و اسامی برندگان این مزایده اعلام شد.طبق...

بر اساس این گزارش سازمان اموال تملکی، طی مزایده خودروهای وارداتی رسوبی وضعیت ۱۰۶۲ دستگاه خودروهای وارداتی و اسامی برندگان این مزایده اعلام شد.

طبق اظهارات عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و بر اساس اعلام روابط عمومی این سازمان، بیش از ۱۳ هزار نفر در این مزایده فوق العاده شماره 565 خودروهای وارداتی رسوبی در گمرکات شرکت نموده و در مجموع ۹۶۵ خودرو به ارزش ۲۸۱۳ میلیارد تومان طی این مزایده به فروش رفت. متوسط رشد قیمت‌های پیشنهادی برای خودروهای حاضر در مزایده ۸۵ درصد ثبت شده است.

او در ادامه افزود که در حدود نیمی از متقاضیان ضمانت نامه بانکی مورد نیاز را به ادارات کل اجرایی استان‌ها تحویل داده‌اند، و در حدود ۱۲۶۰ ضمانت نامه برابر ضوابط قانونی به دلیل نرسیدن اصل مدرک ضمانت نامه و یا مشکل مغایرت‌های اسناد و اطلاعاتی باطل شدند.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود که در مجموع تعداد افراد نهایی شرکت‌کننده در مزایده خودروهای وارداتی رسوبی ۱۲ هزار و ۷۱ نفر بوده است و افراد شرکت‌کننده در این مزایده می‌توانند تمامی جزئیات و اطلاعات مربوط به مزایده خودروهای وارداتی رسوبی را در سامانه ستاد الکترونیک دولت (ستاد) مشاهده و دریافت کنند.

آمار دور نخست مزایده خودروهای وارداتی رسوبی در گمرکات

مجموع قیمت خودروهای فروش رفته شرکت کنندگان تعداد خودرو
۲۸۱۳ میلیارد تومان ۹۶۵ خودرو بیش از ۱۳ هزار نفر ۱۰۶۲ دستگاه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)