پیام هشدار پلی پروتکت مربوط به 6 ماه گذشته است


پیام هشدار پلی پروتکت مربوط به 6 ماه گذشته است

به گزارش روابط‌عمومی همراه‌کارت، در پی انتشار توییتی مبنی بر دریافت پیام هشدار از گوگل‌پلی در خصوص اپلیکشن پرداخت همراه‌کارت، به اطلاع کاربران می‌رسانیم این مورد مربوط به نسخه‌های قدیمی همراه‌کارت (تقریبا تا ۶ ماه گذشته) روی سیستم عامل اندروید بوده که با پیگیری از گوگل و بررسی‌های لازم، چند ماه است که برطرف شده و در حال حاضر چنین مشکلی وجود ندارد.

ضمن ابراز تاسف بابت نگرانی پیش‌آمده، خواهشمندیم کاربران آخرین نسخه اندروید اپلیکیشن پرداخت همراه‌کارت را از گوگل‌پلی یا استورهای ایرانی کافه‌بازار و مایکت دریافت کنند.

همچنین همراه‌کارت تاکید می‌کند این اپلیکشن هیچگونه اطلاعاتی مازاد بر الزامات انجام تراکنش‌های پرداخت با تجربه کاربری مشخص و بدون مجوز کاربر اخذ ننموده است.

هر یک از برنامه‌هایی که روی تلفن یا تبلت خود نصب می‌کنیم، مجموعه‌ای از دسترسی‌ها را با اجازه و تایید خود کاربران دریافت می‌کنند تا بتوانند سرویس‌دهی بهتری داشته باشند. همراه‌کارت دسترسی به دوربین و لیست مخاطبان را با اجازه کاربران به دلایل ذخیره کارت‌های بانکی، سهولت در پرداخت قبوض و خلق تجربه متفاوت‌تر در کارت‌به‌کارت و خرید شارژ و بسته اینترنتی، دریافت می‌کند.

برای مشاهده و بررسی لیست دسترسی‌هایی که همراه‌کارت از کاربران (با اجازه آن‌ها) دریافت می‌کند، می‌توانید با مراجعه به منوی تنظیمات (Settings) دستگاه اندرویدی خود و ورود به گزینه برنامه‌ها (Apps) و پیداکردن اپلیکیشن همراه‌کارت، از طریق بخش دسترسی‌ها (Permissions) لیست مواردی دریافتی این اپلیکیشن که برای انجام تجربه کاربری یک پرداخت موبایلی نیاز است را مشاهده کنید.

گوگل پلی پروتکت یک ابزار است که به‌طور دائم دستگاه‌های اندرویدی را اسکن کرده تا نسبت به امنیت آن و اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی مطمئن شود. این برنامه تمام ابزارها، سرویس‌ها، اپلیکیشن‌ها و حتی بازی‌های دستگاه که نصب شده باشند را اسکن می‌کند و درباره برنامه‌هایی که عملکردی غیرطبیعی دارند به کاربران هشداری تحت عنوان uninstall harmful app ارسال می‌کند. جهت اطمینان خاطر در این موضوع، کاربران می‌توانند از طریق گزینه پلی پروتکت (Play Protect) در گوگل‌پلی، نسبت به امنیت و به‌روز بودن نسخه همراه‌کارت خود آگاهی پیدا کنند.

همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تمام دسترسی‌های اخذ شده و خط‌مشی رازداری به صفحه سیاست‌نامه حریم خصوصی در همراه‌کارت (Privacy Policy) مراجعه کرده و مطلب را در دو نسخه فارسی و انگلیسی مطالعه کنید.

کد خبر 1681949

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ایرانی نامزد قدیمی‌ترین جایزه سینمایی اروپا شد