ملاقات با یکی از بهترین های کلاس شاسی بلند در جهان(+عکس)


اینفینیتی در زمینه طراحی همواره سبک و رویکرد خاص خود را داشته و به گونه ای از خطوط و زوایا استفاده می کند که مشابه آن را در دیگر محصولات بازار جهانی و برندهای مطرح کمتر می بینیم.

موبنا – وقتی درباره باکیفیت ترین محصولات خودرویی کلاس شاسی بلند در جهان صحبت می کنیم قطعا چند جایگاه را باید برای تولیدات اینفینیتی کنار بگذاریم. کمپانی مذکور در معرفی جدیدترین های خود از کیو اکس80 مدل 2023 خبر داده که طراحی اختصاصی برند را همراه خود دارد.

اینفینیتی در زمینه طراحی همواره سبک و رویکرد خاص خود را داشته و به گونه ای از خطوط و زوایا استفاده می کند که مشابه آن را در دیگر محصولات بازار جهانی و برندهای مطرح کمتر می بینیم.

برای مثال در قسمت دماغه کیو اکس80 شیب خاص درپورش موتور و الگوی برش چراغ های اصلی جلو حکایت از جسارت بالای طراحان این خودرو دارد. همین وضیعت را باید در رابطه با ستون آخر و چراغ های اصلی عقب نیز مثال زد که چگونه به شکل ناگهانی و غیر منتظره شیب سقف پایان یافته و به سمت چراغ های اصلی سقوط می کند.

جزئیات لوکس کرومی در تمامی قسمت های بدنه از جلوپنجره تا ریل سقف و نمای جانبی مشاهده می شود.

اینفینیتی کیو اکس80

فضای کابین از مواد اولیه فوق العاده باکیفیت شکل گرفته و فناورانه ها نیز حضور دارند. نمایشگر 12.3 اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، پشتیبانی از اپل کارپلی بی سیم، پشتیبانی از اندروید اوتو در حالت اتصال یو اس بی، شارژر بی سیم، پشتیبانی از دستیار صوتی الکسای آمازون، دسترسی تنظیمات لمسی روی فرمان و… از جمله موارد قابل اشاره هستند.

در بخش پیشرانه از نمونه 8 سیلندر 5.6 لیتری با 400 اسب بخار خروجی و گشتاور 560 نیوتن متر استفاده شده است. سامانه تمام چرخ محرک در وضعیت فعال قرار دارد. برای جعبه دنده نمونه 7 سرعته اتوماتیک استفاده شده است. باتوجه به ساختار قدرتمند شاسی، شاخص یدک کشی اینفینیتی کیو اکس80 برابر با 3855 کیلوگرم است.

اینفینیتی کیو اکس80 مدل 2023 در بازار آمریکا برچسب قیمت 72200 دلاری دارد.

منبع: عصرایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد