بارداری عروس 13 ساله‌ در جشن ازدواجش با داماد بی شرم ! / میهمان ها گریه کردند ! + عکس


بارداری عروس 13 ساله‌ در جشن ازدواجش با داماد بی شرم ! / میهمان ها گریه کردند ! + عکس

دختر باردار که تنها 13 سال داشت با تصمیم خانواده ها برای مراسم ازدواج با پسر نوجوان آماده شده بود ، مراسمی که هیچ یک از میهمانان و میزبان آن خوشحالی واقعی در چهره نداشتند و برخی از دوستان این دختر گریه می کردند !

دختر باردار 13 ساله چینی با پسری هم سن خودش ازدواج کرد که این ازدواج واکنش و جنجال هایی را به همراه داشت.عروس در هنگام مراسم عروسی 5 ماهه باردار بوده است و پدرو مادر داماد به همین دلیل مراسم عروسی را زودتر از موعد برگزار کرده اند.

تصاویر منتشر شده از مراسم ازدواج سنتی و رسمی در یکی از شهرستان های دینگان باعث شد تا مسئولین این کشور بار دیگر قوانین ازدواج ممنوع افراد کم سن و سال را در رسانه ها تایید کنند.

برخی از رسانه ها اعلام کرده اند که این دخت رو پسر هر دو 16 ساله هستند و خانواده ی آنها بعد از ماجرای بارداری دختر تصمیم به برگزاری این مراسم گرفتند.

بارداری عروس 13 ساله‌ در جشن ازدواجش با داماد بی شرم ! / میهمان ها گریه کردند ! + عکس

عکاس تصاویری از چهره عروس و داماد نوجوان را گرفت که نگرانی و ناراحتی را در بخشی از مراسم نشان می دهد ، بسیاری از میهمانان با دیدن چهره عروس سوال می کردند که چرا این مراسم برگزار شده است در حالی که از قرار معلوم اجباری در کار بوده است.

ویدئوی ضبط شده نشان می دهد که بعضی از میهمانان به والدین این عروس و داماد کم سن و سال می گویند :این دو خیلی جوان هستند و نمیتوانند مسئولیت زندگی را برعهده بگیرند.

براساس قانون ازدواج چین سن قانونی برای ازدواج 20 برای دختران و 22 برای پسران است و افراد کمتر از این سن اجازه ازدواج ندارند.

منبع: منیبان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟