خوراک مسموم دشمن در فضای مجازی برای دانش آموزان بیش از حد تصور است


خوراک مسموم دشمن در فضای مجازی برای دانش آموزان بیش از حد تصور است

مشاور وزیر و فرمانده مرکز بسیج وزارت آموزش و پرورش گفت: برای مواجهه با دشمن در عرصه فضای مجازی باید حضور درستی داشته باشیم. هر یک قدم که ما عقب بایستیم، دشمن ۱۰ قدم به جلو حرکت می‌کند.

عباس ارغوانی گفت: همه امید دشمنان به تحت تاثیر قرار دادن دانش آموزان و کودکان ما است و آن‌ها برای همه این آینده سازان کشورمان برنامه دارند.

او گفت: تلاش‌های دشمن برای دشمنی با کودکان و نوجوانان ما در فضای حقیقی که همیشگی است. این موضوع، در فضای مجازی نیز بیشتر از همیشه و بیش از حد تصور است. آن‌ها برنامه ریزی می‌کنند و به دنبال اجرایی کردن نقشه‌های شوم خود برای نوجوانان ما هستند.

او گفت: ما برای مواجهه با دشمن در عرصه فضای مجازی باید حضور درستی داشته باشیم. هر یک قدم که ما عقب بایستیم، دشمن ۱۰ قدم به جلو حرکت می‌کند؛ بنابراین باید در صحنه باشیم تا دشمن جرات حضور در عرصه آموزش برای کودکان و نوجوانان را نداشته باشد.

او گفت: بسیج برنامه‌های متنوعی دارد. برنامه‌های رزمی، فرهنگی، علمی، سازندگی، برنامه‌های مرتبط با نوع دوستی، جهاد سلامت و محرومیت زدایی همه برنامه‌هایی هستند که برای ذائقه نوجوانان و جوانان شیرین هستند و اتفاقا بیشترین حضور در برنامه‌های بسیج را هم کودکان و نوجوانان دارند.

او افزود: این موضوع که چند نوجوان اغوا می‌شوند و حرکات نادرستی انجام می‌دهند، نباید باعث ناامیدی ما شود. خیل عظیمی از جوانان و نوجوانی هستند که پیرو ولایت و تابع محض ولایت فقیه و ادامه دهنده راه شهدا هستند و نباید آن‌ها را فراموش کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...