بازی جدید Need for Speed معرفی شد


بازی جدید Need for Speed معرفی شد

بازی جدید «نید فور اسپید» (Need for Speed) معرفی شد و برای کنسول‌های نسل تازه و پی سی عرضه خواهد شد. این بازی که Need for Speed Unbound نام دارد تفاوت‌های زیادی با دیگر عناوین این سری دارد. تفاوت‌هایی که خوب و هم بد هستند.

بازی Need for Speed Unbound برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس و پی سی عرضه می‌شود. پس از طی حدودا ده سال، استودیوی «کرایتریون» (Criterion) الکترونیک آرتز، دوباره توسعه‌دهنده اصلی این بازی است.
از رونمایی از این بازی چند روزی می‌گذرد و تا انتشار آن زمان زیادی باقی نیست. اطلاعات زیادی از بازی داریم و اطلاعات تکمیلی هم در راه هستند. به خصوص این‌که یک نمایش گیم‌پلی کامل از Need for Speed Unbound ندیده‌ایم. با این حال، همه چیز خوشایند به نظر می‌رسد. مگر یک چیز: فرمول همیشگی بازی‌های داخلی الکترونیک آرتز: استفاده از انجین فراست‌بایت. بعد از بتلفیلد سخت است که ببینیم بازی دیگری با این فرمول موفق می‌شود.

بی قید و بند
دسامبر امسال شاهد عرضه بازی Need for Speed Unbound خواهیم بود. نید فور اسپید جدید قرار است برای کنسول‌های نسل جدید با وضوح تصویر 4K و نرخ فریم 60 قاب بر ثانیه عرضه و اجرا شود. بازی در یک جهانِ آزاد وسیع به نام Lakeshore جریان خواهد داشت. فیزیک بازی در نرخ فریم بالا عمل می‌کند و طبق گفته سازندگان «کنترل بیشتری بر حرکت فیزیکی ماشین‌ها» دارید.

تریلر رونمایی از بازی پنج‌شنبه منتشر شد و نشان داد که سبک هنری بازی تغییر کرده است. ظاهرا نید فور اسپید با این قسمت از قید و بندهای سابق رها شده است و به مسابقات خیابانی و زیرزمینی پیوسته. تاکید بازی بر هنر گرافیتی به گیم‌پلی هم سرایت کرده و به عنوان مثال شما با رانندگی هنرمندانه، نیترو به دست می‌آورید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری