تقدیر از کارکنان 164 شهرک قائم(عج) توسط اهالی مسجد امام خمینی(ره)


تقدیر از کارکنان 164 شهرک قائم(عج) توسط اهالی مسجد امام خمینی(ره)

حجت‌الاسلام قاسمی از همکاری پایگاه بسیج برادران و خواهران مسجد امام خمینی(ره) با نیروی انتظامی خبر داد و گفت: مراسم تقدیر از ماموران نیروی انتظامی کلانتری ۱۶۴ شهرک قائم(عج) در این خانه خدا برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدحسن قاسمی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم تقدیر از ماموران نیروی انتظامی کلانتری 164 شهرک قائم(عج) روز چهارشنبه، 20 مهر ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام خمینی (ره) برگزار می شود، اظهار کرد: اعضای پایگاه های بسیج برداران «شهید مهتدی» و خواهران «نجمه خاتون» همیشه با نیروی انتظامی در زمینه تامین امنیت محله همکاری می کنند.

امام جماعت مسجد امام خمینی (ره) (واقع در تهران، شهرک شهید محلاتی، خیابان شهدای گمنام) افزود: این دو پایگاه بسیج بیش از 250 عضو دارند که در قالب گروه جهادی و موسسه فرهنگی «شهید اسکندری» تحت مدیریت حجت الاسلام والمسلمین محمد گل‌پیچی، امام جماعت نائب این مسجد، در عرصه های جهادی و فرهنگی و تربیتی فعالیت می کنند. تهیه و توزیع بسته های ارزاق و کمک به ساخت و ساز خانه نیازمندان در برخی از استان های محروم کشور از جمله برنامه های دیگر این گروه و موسسه است.

وی افزود: دوشنبه ها کلاس ویژه نونهالان در قالب کارگاه «عمو روحانی» در مسجد امام خمینی (ره) برگزار و قرآن و مفاهیم دینی از طریق شعر، داستان و بازی به آنها آموزش داده می شود.

قاسمی اضافه کرد: همچنین، کلاس های آموزش حفظ قرآن کریم تحت مدیریت حجت الاسلام والمسلمین سجادی در مسجد امام خمینی (ره) برگزار می شود که در سال 1400 ۹ نفر حافظ کل و تعدادی نیز حافظ چند جزء تربیت کرد. امسال نیز کلاس های آموزش حفظ قرآن همه روزه از ساعت 15 تا 18 در این مسجد برگزار می شود و به صورت تخصصی تربیت هفت حافظ قرآن را پیگری می کند.

امام جماعت مسجد امام خمینی (ره) در پایان گفت: کلاس های دینی و فرهنگی و هنری در این مسجد با رویکرد تربیتی و در همه موارد با مدیریت مستقیم روحانیون در این خانه خدا برگزار می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در