میثم مرادی « دبیر اجرایی دومین عهدواره ملی چله مهدویت » شد


میثم مرادی « دبیر اجرایی دومین عهدواره ملی چله مهدویت » شد

طی حکمی از سوی خراسانی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، میثم مرادی به عنوان « دبیر اجرایی دومین عهدواره ملی چله مهدویت » منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان تهران طی حکمی از سوی دکتر خراسانی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، میثم مرادی به عنوان « دبیر اجرایی دومین عهدواره ملی چله مهدویت » منصوب شد.

متن حکم به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای میثم مرادی

بار دیگر کلام نافذ حضرت امام خمینی(ره) در آخرین نیمه شعبان حیات مادی شان را بازخوانی کنیم که فرمودند: " انقلاب مردم ایران، نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام، به پرچمداری حضرت حجت ارواحنا فداه است که خداوند بر همه مسلمانان و جهانیان منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد. مسائل اقتصادی و مادی اگر لحظه ای مسئولین را از وظیفه ای که بر عهده دارند، منصرف کند، خطری بزرگ و خیانتی سهمگین را به دنبال دارد. باید دولت جمهوری اسلامی تمامی سعی و توان خود را در اداره هر چه بهتر مردم بنماید، ولی این بدان معنا نیست که آن ها را از اهداف عظیم انقلاب که ایجادحکومت جهانی است، منصرف کند.(2/1/1368)

نظر به تخصص و تجربه جناب عالی بدین وسیله به عنوان دبیر اجرایی دومین عهدواره سراسری چله مهدویت منصوب می شوید. در این راستا انتظار می رود این اتفاق بزرگ، به محلی برای تولید و خلق آثار ارزشمند و فاخر فرهنگی و هنری مبتنی بر آرمان ها و آموزه های والای مهدویت و به منظور ایجاد توسعه عدالت، نشاط و پویایی در جامعه و کشف استعدادهای جوان خوش آتیه تبدیل شود.

امیدوارم با استعانت از درگاه الهی و تلاش و پشتکار در ارتقاء سطح کیفی و محتوایی و برگزاری هرچه بهتر دومین عهدواره ملی چله مهدویت پیروز و موفق باشید.

محمد خراسانی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دبیر عهدواره چله مهدویت

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش