شروع 20 امتیازی کاپیتان ایران در مهم‌ترین لیگ دنیا


شروع 20 امتیازی کاپیتان ایران در مهم‌ترین لیگ دنیا

میلاد عبادی‌پور در دو هفته ابتدایی سری‌آ در مجموع ٢٠ امتیاز برای میلانو کسب کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند فصل حضور میلاد عبادی‌پور در رقابت های لیگ لهستان و باشگاه اسکرا، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران تصمیم گرفت چالش جدیدی را تجربه کند و در همین راستا چندی قبل مشخص شد که عبادی‌پور در فصل جدید برای باشگاه میلانو ایتالیا توپ خواهد زد.

سری‌‌آ ایتالیا بهترین و پرستاره ترین لیگ والیبال دنیا به حساب می آید و میلاد عبادی پور در این فصل تنها نماینده والیبال ایران در این مسابقات به حساب می آید. کاپیتان تیم ملی والیبال ایران اتفاقا شروع نسبتا خوبی را هم در ترکیب تیم جدیدش یعنی میلانو داشته است.

میلانو شروع ناامیدکننده‌ای در رقابت‌های سری‌آ داشت و هفته گذشته با نتیجه ٣-٠ برابر چیسترنا شکست خورد؛ جدالی که میلاد عبادی پور در آن تنها موفق به کسب ۶ امتیاز شد. با این حال میلانو و عبادی پور در هفته دوم به نوعی کار را جبران کردند. جایی که آن ها با رقم زدن یک بازگشت فوق العاده ٣-٢ مونزا را شکست دادند.

میلاد عبادی‌پور در دیدار دوم نمایش به مراتب بهتری داشت و ١۴ امتیاز برای میلانو کسب کرد و در اولین برد تیمش تاثیرگذار ظاهر شد. این بدان معناست که کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در دو هفته ابتدایی ٢٠ امتیاز برای تیم جدیدش کسب کرده که شروع نسبتا خوبی در مهم‌ترین لیگ دنیا محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا