توحش صهیونیست‌ها: آتش زدن نسخه‌های قرآن در حرم ابراهیمی


توحش صهیونیست‌ها: آتش زدن نسخه‌های قرآن در حرم ابراهیمی

شهرک‌نشینان صهیونیسیتی با یورش به مسجدی در شهر الخلیل، اقدام به پاره کردن و آتش زدن نسخه‌های قرآن کریم، کردند.

توحش صهیونیست‌ها: آتش زدن نسخه‌های قرآن در حرم ابراهیمی

به گزارش راهبرد معاصر، شهرک‌نشینان صهیونیست، صبح امروز (دوشنبه، ۱۰ سپتامبر) به مسجدی در شهر «الخلیل» در کرانه باختری یورش برده و چند نسخه از قرآن کریم را به آتش کشیدند.

به نوشته وبگاه عربی۲۱، «نضال الجعبری» مدیر اداره اوقاف اسلامی شهر الخلیل در این باره گفت که شهرک‌نشینان تندروی صهیونیست، تعدادی از نسخ قرآن کریم را در مسجد «قیطون» در نزدیکی حزم شریف ابراهیمی در بخش قدیمی الخلیل، پاره کرده و آتش زدند و آن‌ها را داخل بطری انداختند.

او تأکید کرد که بی حرمتی به خانه خدا و کتاب خدا بعد از چندین بار ورود غیر مجاز صهیونیست‌ها به حرم ابراهیمی و خانه‌های اطراف آن رخ داد.

این مقام فلسطینی همچنین گفت که نظامیان رژیم اشغالگر قدس، فقط در روزهای خاصی از سال به مسلمانان اجازه ورود به حرم ابراهیمی را می‌دهند، اما شهرک‌نشینان صهیونیست، هر زمان بخواهند در طول سال می‌توانند وارد حرم شوند.

در ماه گذشته میلادی نیز رژیم صهیونیستی مانع پخش اذان در حرم ابراهیمی شد و یک روز نیز درهای حرم را به روی نمازگزاران بست.

در سوم ماه جاری نیز صدها شهرک‌نشین صهیونیست وارد حرم ابراهیمی شده و اقدام به برگزاری جشن و پایکوبی کردند، در حالیکه نظامیان به شدت از آن‌ها حمایت می‌کردند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق