آقای وریا! مربی پارسال تو را نمی‌خواست اما آجورلو دوبار ضامنت شد!


آقای وریا! مربی پارسال تو را نمی‌خواست اما آجورلو دوبار ضامنت شد!

مشاور عالی باشگاه استقلال گفت: به عنوان یک بزرگتر یا یک دوست به وریا می‌گویم آنهایی که به تو اطلاعات می‌دهند دوست تو نیستند و اتفاقا اطلاعات غلط در اختیارت می‌گذارند.

به گزارش مشرق، میثم منیعی مشاور عالی باشگاه استقلال درباره اظهارات اخیر وریا غفوری در پایان دیدار تیم‌های استقلال و فولاد درباره سردار آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال که او را ترسو خطاب و انتقادات تندی علیه وی عنوان کرد اظهار داشت: بحث من بحث فوتبالی است. وریا فوتبالیست است و من هم فوتبالیست بوده ام. آدمیزاد در نهایت در یک وجب جا می‌خوابد و باید حقایق را بگوید. وریا غفوری در زندگی فوتبالی اش یک قهرمانی لیگ برتری با استقلال دارد که همان را هم مدیون سردار آجرلو است.

مربی استقلال اصرار داشت وریا را بفروشید

وی در ارتباط با چرایی این موضوع توضیح داد: این بازیکن در نیم فصل لیگ برتر گذشته از سوی مربی وقت در لیست مازاد قرار داده شد. اصرار وحشتناک مربی وقت روی این موضوع بود که من این بازیکن را نمی‌خواهم ولی با وساطت آقای آجرلو وریا در لیست ماندگار شد. باز هم در مقطعی مربی وقت وریا را اخراج کرد و در همان برهه هم تأکید شد که مربی تحت هیچ شرایطی راضی به بازگشت وریا غفوری نیست ولی باز هم با پادرمیانی سردار آجرلو بود که وریا غفوری به تمرینات برگشت.

آجرلو پشت کسی پنهان نشد

مشاور عالی مدیرعامل باشگاه استقلال در این باره که گفته شده آجرلو برای تمدید نکردن قرارداد وریا پشت برخی افراد پنهان شده است توضیح داد: اگر آقای آجرلو قصد داشت پشت سر کسی قایم شود تا خروج وریا از استقلال را گردن فرد دیگری بیندازد آن زمان(که مربی وقت در فصل قبل عذرش را خواسته بود) بهترین زمان برایش بود که پشت مربی استقلال پنهان شود و بگوید مربی تیم تو را نخواسته است.

بیشتر بخوانید:

نیاوردن VAR به فوتبال ایران پشت پرده دارد

وریا درباره حمایت آجرلو از بازیکنش از نکونام سئوال کند

وی ادامه داد: من به عنوان یک بزرگتر یا یک دوست به وریا می‌گویم آنهایی که به تو اطلاعات می‌دهند دوست تو نیستند و اتفاقا اطلاعات غلط در اختیارت می‌گذارند. وریا جان! آجرلو تنها مدیری است که من در همه این سالهایی که فوتبال بازی می‌کنم دیده ام که تمام قد پشت سر بازیکنانش می‌ایستد و از آنها حمایت می‌کند. شما می‌توانید این را از افرادی که با او کار کرده اند بپرسید. از خداداد عزیزی، مهدی هاشمی‌نسب یا همین جواد نکونام که امروز سرمربی وریاست سئوال کند. بپرسد که چطور تمام مشکلات بازیکنانش را حل و فصل می‌کند. آجرلو کسی نیست که پشت سر کسی قایم شود.

وریا خودش نمی‌خواست در استقلال بماند

منیعی در ادامه با پرده برداری از موضوعی که در ابتدای فصل قبل (لیگ بیست و یکم) از سوی وریا غفوری عنوان شده بوده گفت: وریا جان! مگر خود تو نبودی که در ابتدای فصل قبل آمدی و گفتی نمی‌خواهی در استقلال بمانی؟ از ابتدای فصل پیش صحبتهایی مطرح شد که بیشتر به فکر فوتبال باش. ضمن اینکه خیلی بازیکن بزرگتر از وریا در فوتبال بوده اند که در برهه ای دیگر مربی آنها را نخواسته است.

عده ای با اسم وریا دنبال موج سواری هستند

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی آدم معلوم الحال در این برهه آمده اند و دور و بر وریا غفوری هستند تا با اسم او موج سواری کنند ولی به او اخبار غلط می‌دهند. فکر می‌کنم وریا امروز نباید دنبال این مسایل باشد، بلکه دنبال این باشد تا اینقدر خوب فوتبال بازی کند که سال بعد به باشگاه استقلال برگردد. او بازیکن توانمندی برای استقلال بوده و حالا هم باید دنبال بهتر بودن در فولاد باشد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور