کاظمی‌پور: حضور زنان تیراندازی و نجات غریق در رقابتهای جهانی نشانی از اقتدار، پایداری و استواری است


کاظمی‌پور: حضور زنان تیراندازی و نجات غریق در رقابتهای جهانی نشانی از اقتدار، پایداری و استواری است

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور زنان تیراندازی و نجات غریق در رقابتهای جهانی نشانی از اقتدار، پایداری و استواری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم کاظمی‌پور معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور اظهار داشت: در کنگره تجلیل از شهدای ورزشکار حضور داریم. قهرمانانی که مدال‌شان پلاک‌شان بود و ثابت کردند برای شرافت وطن خونشان را هدیه می‌کنند و تمام ارزش‌های مادی و معنوی را فدای ارزش‌هایی می‌کنند که برای آن شرافت و ناموس‌شان را حفظ کنند.

وی تصریح کرد: امروز ورزشکاران ما یکی از مصادیق بزرگ برافراشته شدن علمی هستند که شهدای پهلوان و ورزشکار ما برافراشته کردند و بهترین مصداق برای اینکه در عرصه بین‌الملل شرافت ایرانی، قدرت و شجاعت ایرانی را به منصه ظهور برسانند. ورزشکاران ما خصوصاً زنان محجبه در سطوح مختلف ورزشی از ورزشکاری، مربیگری، داوری، نظارت و نمایندگی حضور دارند و به عنوان شاخص‌های ورزش کشور موقعیت‌های خوبی را کسب کردند و از فضای امن اجتماعی که برای آنها مهیا شد، استفاده کرده‌اند.

کاظمی‌پور خاطرنشان کرد: دو روز پیش تیم نجات غریق ما به عنوان تیم دوم جهان دست پیدا کند و تیراندازان قهرمان در حال حاضر در کشور مصر برای مسابقات قهرمانی جهان هستند و این ها نشانی از اقتدار، پایداری و استواری زنان و دختران ورزشکار ما در عرصه‌هایی است که برای آن زحمات و قطره های خون شهدا به زمین ریخته شده و از آن نهال‌های افتخار و سربلندی روییده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)