مجموعه جدید پادکست های«قصه های ایرانی»


 مجموعه جدید پادکست های«قصه های ایرانی»

کتابخانه مهر از تولید و انتشار ۱۰ محصول فرهنگی جدید در قالب مجموعه پادکست های «قصه های ایرانی» در فصل پائیز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای مهر؛ تولید مجموعه پادکست های «قصه های ایرانی» پس از گذشت سه سال از فعالیت های فرهنگی و ادبی کتابخانه مهر، به عنوان تنها محصول پادکست کتابخانه های عمومی کشور و یکی از شاخصه های برنامه ای مدیریت فرهنگی هنری منطقه 19 به شمار می رود و هم اینک باخروجی بیش از 50 هزار بار شنیده شدن از کانال ارتباطی«شنوتو» مشاهده می شود.

بر اساس این گزارش؛ پادکست های «قصه های ایرانی» از تاریخ ادبیات شفاهی ایران؛ مانند کتاب قصه‌های ایرانی «انجوی شیرازی» و کتاب »مجمع‌الامثال» اثر محمدعلی حبله‌رودی و کتاب «افسانه‌های ایرانی» نوشته محمد قاسم زاده انتخاب شده و در قالب فایل صوتی ضبط و امکان انتشار و دسترسی آن از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای عموم علاقمندان به موضوعات فرهنگی و ادبی فراهم می شود.

گفتنی است؛ این10 محصول جدید که تولید و انتشار آن از ابتدای آبان ماه آغاز و تا نیمه نخست آذر ادامه دارد؛ از طریق نشانی اینترنتی: shenoto.com/channel/podcast/ghesehayeirani قابل دسترسی خواهد بود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی: خانی آباد نو، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، فرهنگسرای مهر؛ مراجعه کنند یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن: 55035600-021 (کتابخانه مهر) تماس حاصل کنند.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان