برنامه های ویژه هفته «وحدت» در کانون های مساجد استان فارس برگزار می شود


برنامه های ویژه هفته «وحدت» در کانون های مساجد استان فارس برگزار می شود

حجت الاسلام امیدی با اشاره به برگزاری برنامه های ویژه هفته «وحدت» در کانون های مساجد استان فارس، گفت: این برنامه ها از ۱۲ ربیع الاول آغاز شده است تا ۱۷ ربیع الاول ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی، امروز دوشنبه (18 مهر)‌ در جلسه هماهنگی برنامه های هفته «وحدت» گفت: هفته «وحدت» نماد اتحاد و همدلی اهل تسنن و اهل تشیع است که در این مناسبت مهم که در روایات دینی میلاد نبی مکرم اسلام (ص) به دو روایت ذکر شده است، برنامه های گرامیداشت از سوی کانون های مساجد استان اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با بیان اینکه این برنامه ها از 12 ربیع الاول آغاز شده است تا 17 ربیع الاول ادامه دارد، خاطرنشان کرد: برپایی موکب ها و ایستگاه های صلواتی از جمله برنامه هایی است که کانون های مساجد با کمک اصحاب و پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و جلب کمک های مردمی و خیرین در سطح شهر اجرا می کنند.

وی دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری محافل جشن و سرور میلاد مبارک حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، تجلیل از اعضای هم نام با نام مبارک حضرت ختمی مرتبت (ص)و امام صادق (ع)، قدردانی از اعضای فعال، سخنرانی ائمه جماعات بین الصلاتین را از برنامه های پیش بینی شده هفته وحدت برشمرد.

حجت الاسلام امیدی یادآور شد: با توجه به استقرار کانون های مساجد ویژه اهل سنت در جنوب استان برنامه های ویژه از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب فارس برگزار خواهد شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی