اجرای طرح مقتدر امین در مسجد امام حسن عسکری(ع)/همکاری مسجدی‌ها با پلیس افزایش یابد


اجرای طرح مقتدر امین در مسجد امام حسن عسکری(ع)/همکاری مسجدی‌ها با پلیس افزایش یابد

حجت‌الاسلام ربانی‌نژاد با از برگزاری مراسم تقدیر از کارکنان نیروی انتظامی در مسجد حضرت امام حسن عسکری(ع) خبر داد و گفت: هر قدر همکاری مسجد‌ی‌ها با پلیس افزایش یابد، امنیت بیشتری در محلات حاکم می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «علی ربانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، نیروی انتظامی و پلیس مظهر اقتدار نظام جهموری اسلامی هستند، اظهار کرد: این اقتدار را در برقراری آرامش در کشور در فتنه های مختلف و همچنین مقابله با مفسدان و اخلال گران و تبهکاران به کرات شاهد هستیم.

امام جماعت مسجد حضرت امام حسن عسکری (ع) (واقع در تهران، خیابان دماوند، خیابان شهید منتظری، انتهای خیابان شهید اسدی) افزود: همکاری مسجدی ها با پلیس در حوزه های امنیتی و انتظامی بسیار خوب است ولی باید بیشتر شود و به این منظور هم نیروی انتظامی و هم ائمه جماعات مساجد باید جلسات هماهنگی بیشتری با هم داشته باشند.

وی اضافه کرد: در محلاتی که ائمه جماعات آنان با سرکلانتری ها و فرماندهان نیروی انتظامی هماهنگی بیشتری دارند قطعا امنیت بیشتری حاکم است، هر قدر این همکاری بیشتر شود، شاهد امنیت روانی و اجتماعی بیشتری برای مردم خواهیم بود.

ربانی تصریح کرد: اهالی مسجد حضرت امام حسن عسکری(ع) نیز با کلانتری منطقه دماوند همکاری خوبی دارند و هر سال جلساتی میان فرماندهی این کلانتری و ما برگزار می شود که که خروجی آن را در مواقع مختلف به ویژه مقابله با فتنه ها شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: همه ساله مراسم تقدیر از ماموران نیروی انتظامی و پلیس در مسجد حضرت امام حسن عسکری (ع) برگزار می شود و امسال نیز این برنامه با توجه به اغتشاشات اخیر به صورت وسیع تر در شب میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) در قالب طرح «مقتدر امین» برگزار می شود. ضمن اینکه انشاءالله یک روز در هفته آینده ما نیز سعی می کنیم با حضور در کلانتری منطقه از خدمات پلیس و ماموران انتظامی تقدیر به عمل آوریم. این کار مصداق عمل به کلام معصوم علیه الاسلام است که فرمودند: «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق».

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته