وضعیت آب و هوا، امروز 18 مهر 1401 / بارش پراکنده در برخی استان‌ها / وزش باد شدید در غرب و شمال‌غرب


کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش پراکنده در برخی استان‌ها از وزش باد شدید در غرب و شمال‌غرب کشور خبر داد. به گزارش «انتخاب»، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده در برخی استان‌های کشور خبر داد و اعلام کرد: امروز و فردا...

وضعیت آب و هوا، امروز 18 مهر 1401 / بارش پراکنده در برخی استان‌ها / وزش باد شدید در غرب و شمال‌غرب

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش پراکنده در برخی استان‌ها از وزش باد شدید در غرب و شمال‌غرب کشور خبر داد.

به گزارش «انتخاب»، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی از بارش پراکنده در برخی استان‌های کشور خبر داد و اعلام کرد: امروز و فردا بارش‌های پراکنده در مناطقی از گیلان، اردبیل و غرب مازندران، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، تداوم دارد که در برخی از مناطق همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی توضیح داد: از بعدازظهر سه‌شنبه با شمالی‌شدن جریانات بر روی دریای خزر در استان‌های گلستان، شرق مازندران و بخش‌هایی از خراسان شمالی بارش رخ می‌دهد و چهارشنبه این بارش‌ها به شمال آذربایجان شرقی، استان‌های ساحلی خزر و اردبیل محدود می‌شود.

به گفته رفیعی، پنجشنبه و جمعه مناطقی از شمال‌غرب و غرب سواحل خزر بارش دارند.

وی توضیح داد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دمای هوا در استان اردبیل و استان‌های ساحلی خزر بین ۶ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد. امروز غرب و شمال‌غرب و سه‌شنبه و چهارشنبه دامنه‌های جنوبی البرز و نوار شرقی کشور وزش باد شدید و گردوخاک دارند.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آب‌های دریای خزر از سه‌شنبه تا پنجشنبه و مناطق غربی خلیج‌فارس چهارشنبه تا پنجشنبه مواج و متلاطم است.

رفیعی گفت: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری است که در برخی ساعت‌ها غبار صبحگاهی و وزش باد دارد. بیشینه دمای امروز پایتخت ۲۸ درجه بالای صفر است که نسبت به دیروز ۲ درجه گرم تر شده است. کمینه دمای امروز پایتخت نیز به ۱۷ درجه بالای صفر رسید.

به گفته وی، گرم‌ترین مرکز استان دیروز اهواز با دمای ۴۱ درجه بالای صفر و خنک‌ترین مرکز استان کرمان و شهرکرد با دمای ۴ درجه بالای صفر ثبت شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس