تام کروز قرار است به فضا برود


تام کروز قرار است به فضا برود

مهر نوشت: تام کروز برای ساخت فیلم بعدی‌اش احتمال دارد واقعا راهی فضا شود.

یکی از مدیران کمپانی یونیورسال گفته است تام کروز نخستین فرد غیرنظامی خواهد بود که خارج از ایستگاه فضایی بین‌المللی، پیاده روی فضایی انجام می‌دهد.

در حالی که ۲ سال پیش برای نخستین بار گزارش شد که تام کروز ممکن است فیلمی را در ایستگاه فضایی بین‌المللی فیلمبرداری کند، اکنون گفته می‌شود وی ممکن است اولین فرد غیرنظامی باشد که در فضا پیاده‌روی می‌کند.

در ماه می ۲۰۲۰ ناسا تایید کرد در حال مذاکره با تام کروز و اسپیس ایکس برای تولید یک پروژه سینمایی است که البته هیچ ربطی با فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» این بازیگر ندارد.

جیم برایدنستاین مدیر ناسا در آن زمان نوشت: ما به رسانه‌ها نیاز داریم تا الهام‌بخش نسل جدیدی از مهندسان و دانشمندان ناسا برای تحقق برنامه‌های بلندپروازانه‌اش باشند.

اکنون پس از موفقیت فیلم «تاپ گان: ماوریک» و در راه بودن قسمت بعدی «ماموریت غیرممکن» دونا لنگلی از مدیران یونیورسال گفته است فرستادن کروز به فضا یکی از ماموریت‌های این استودیو است.

لنگلی گفت کروز و کارگردان داگ لیمان که پیش از این با هم در فیلم «لبه فردا» همکاری کرده بودند در این پروژه با هم خواهند بود و در حالی که داستان فیلم در زمین می‌گذرد، شخصیت اصلی باید برای نجات زمین راهی فضا شود.

وی گفت: تام کروز ما را به فضا می‌برد. او همه جهان را با خود به فضا می‌برد. این برنامه ماست.

در حالی که تام کروز برای انجام بدل‌کاری‌های خطرناک و حتی مرگباری که خود انجام می‌دهد کاملا شناخته شده، در این فیلم نیز قرار است به جای استفاده از فن‌آوری‌های خسته کننده کامپیوتری دیگر فیلم‌های فضایی، به ایستگاه فضایی بین‌المللی پرتاب شود و به عنوان اولین فرد غیرنظامی خارج از ایستگاه فضایی پیاده‌روی انجام دهد.

در هر حال این فیلم هنوز در مرحله رویاپردازی است و اقدامی برای تولیدش انجام نشده است.

تام کروز یک تجربه البته در این زمینه دارد و آن روایت فیلم مستند «ایستگاه بین‌المللی ۳D» بود. این فیلم کوتاه ساخته تونی میرز اولین فیلم تولید شده در فضا بود که از تکنولوژی تری‌دی بهره می‌گرفت و درباره بزرگ‌ترین مهندسی‌های فضایی از زمان فرود انسان روی ماه ساخته شد.

۵۵۲۴۵

کد خبر 1682222

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته