گلایه از صندوق قرض‌الحسنه شاهد


گلایه از صندوق قرض‌الحسنه شاهد

با اعلام افزایش سقف وام صندوق شاهد در سال جاری ظاهرا در عمل این اتفاق عملیاتی نشده است و مشکلاتی برای ایثارگران به وجود آورده است. متن پیام شهروند خبرنگار *من حدود۱۷ماه هست که پدرم فوت کرده است .عضوصندوق بود ولی چند ماهی هست که مادرم جابه جابه...

گلایه از صندوق قرض‌الحسنه شاهد

با اعلام افزایش سقف وام صندوق شاهد در سال جاری ظاهرا در عمل این اتفاق عملیاتی نشده است و مشکلاتی برای ایثارگران به وجود آورده است.

متن پیام شهروند خبرنگار

*من حدود۱۷ماه هست که پدرم فوت کرده است .عضوصندوق بود ولی چند ماهی هست که مادرم جابه جابه جای پدرم عضو صندوق شد . امسال قرار بود وام 50 میلیونی پرداخت شود . اما متاسفانه می گویند بودجه هنوز نیومده و ۳۰ میلیونی تعلق می گیرد .


*سلام . با شرایط حاد و نیاز به کمک مالی جهت اتش سوزی منزل و خسارت ناحقی که پرداخت نمودم دلخوش به این بودم که صندوق مبلغی را بعنوان کمک به وام دریافتی اینجانب اضافه نماید ولی متاسفانه همان به گفته ریاست صندوق که مبلغ پرداختی پانصد میلیون ریال شده هم عمل نکرده ومبلغ سی ودو میلیون دریافت نمودم . که مبلغ موجودی من در صندوق خیلی بیشتر از شصت هفتاد میلیون تومن نیز می باشد که این مبلغ دریافتی هیچگونه از مشکلات اینجانب را حل نمی کند .

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای بانکداری ایرانی، با شماره 09361465211 ، شناسه @bankdari_irani و "تماس با ما " پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مطالب منعکس شده را می توانید در آدرس زیر دنبال کنید: شهروند خبرنگار

باران ایرمان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط